Gunnar Skrevet Mai 23, 2004 Share Skrevet Mai 23, 2004 Da er årets første Gatebil unnagjort. Denne gangen var det Vålerbanen som fikk æren. Det skal etter sigende ha vært mye gromt både i depot og på banen, og enda mer dukker nok opp på neste Gatebil som blir på Rudskogen i juli! Blant nybyggene som dukka opp på Våler i helga var Vidar Strand (VS Motor) med sin nybygde E34 M5. For noe over en uke siden bremset den 1033hk/1095nm ved 1.2 bar, og med så lavt ladetrykk er naturligvis planen å skru opp litt til! Det var også annet gromt å se: Denne har 800 (ryktebørs)hester. Kanskje noen kan avkrefte/bekrefte dette? Til og med en Neon ser ut til å ha vært til stede! Flere bilder er nå på plass under Happenings, og det er nok en gang Kjetil Olsen som har sendt inn et lass med bilder. Så tusen takk til ham! Tar gjerne imot fra flere - både av dette og andre arrangementer. Alt som har med motor å gjøre! Nå har også Johnny Bjørnerud sendt inn masse bra bilder fra treffet - blant annet av girkassehavariet til Vidar Strands M5 (1000-hesteren nevnt lenger oppe). Så tusen takk til ham også! Her er alle bildene: http://www.bmwguiden.no/album/?id=gatebil_vaaler_mai_2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 23, 2004 Share Skrevet Mai 23, 2004 Var du der Gr.... Da kjenner du oss kanskje igjen, Vi var de 4 eneste pakistanerne på hele området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 23, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2004 Hehe. For real? Men nei, jeg var ikke der, men håper jeg kan ta turen til Rudskogen i juli. Må bare lure med meg noen, f.eks hagenisse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 23, 2004 Share Skrevet Mai 23, 2004 hehe jeg lurte meg med 2 stk ekstra, de fikk en dag de ikke kommer til å glemme på lenge. skal til rudskogen kankje jeg også sammen med ///M-Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 23, 2004 Share Skrevet Mai 23, 2004 *gjesp* er ikke alle disse treffene like da? Mr. XXX har trimmet 240'en sin opp i en halv milliard hk (den holder ikke i 5 min før noe ryker selvsagt), Mr. XXX nr. 2 har dyttet plast for hundrevis av tusen på bilen sin og så har vi bøttevis av fjortiser som går fra den ene overstyla bilen til den andre og skriker, "sjekk den'a! SÅ FET!" Neida, er med jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2004 Hehe. Bra. Får dra med Frode og kinxern også. Men Frode er vel groupie i bussen til KRB, så han er vel der uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Mai 24, 2004 Share Skrevet Mai 24, 2004 Var det mange fra bMWguiden på treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 24, 2004 Share Skrevet Mai 24, 2004 Men fy faen dette var heftige saker ass. Qraftwerkes M5 er dritrå, det var rått å se den på banen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Mai 24, 2004 Share Skrevet Mai 24, 2004 Jeg var der, men fikk dessverre ikke tatt noen bilder da broren min hadde tatt digitalkamerat..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel325i Skrevet Mai 27, 2004 Share Skrevet Mai 27, 2004 Her er noen bilder fra søndag som jeg bare måtte legge på brukergalleriet sammen med bilen min! Gatebil er konge!! Trykk på bildet for å komme til galleriet! Bare si fra hvis bildene tar for stor plass Gunnar. . Ellers var det mye bra bilder fra før her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel325i Skrevet Mai 27, 2004 Share Skrevet Mai 27, 2004 Så var det den jævla linken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2004 Bare si fra hvis bildene tar for stor plass Gunnar. . Det går bra det du. Ihvertfall foreløpig. Blir kanskje litt størrelsesrestriksjoner etterhvert, men det får man se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juli 9, 2004 Share Skrevet Juli 9, 2004 Den jeg viste bilde av er en M5! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 12, 2004 Share Skrevet Juli 12, 2004 Overskriften er feil gr. årets frste gatebiltreff var på Rudskogen, ikke Våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juli 12, 2004 Share Skrevet Juli 12, 2004 Overskriften sier "Bilder fra Gatebil på Våler" - jeg kan ikke se at det er feil. Innlegget begynner med "Da er årets første Gatebil unnagjort" - også det stemmer! http://www.gatebil.no: Terminliste 2004: 21-23/5 | Vålerbanen Treff/banekjøring- Gatebil Racing Serie 9-11/7 | Rudskogen Treff/banekjøring- Gatebil Racing Serie 14-15/8 | Nærbø Gatebil Racing Serie 17-19/9 | Rudskogen Treff/banekjøring- Gatebil Racing Serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå