te em Skrevet Mai 31, 2004 Skrevet Mai 31, 2004 Bruker bare svenskens egen beskrivelse her jeg he he.. 1an lungt, 2an lungt, 3-4-5an fullt! 245kmh innan kameran! 602,8hk och 756nm på 95oktan. http://cayle.homeftp.net/sporthoj/knark/Robin_repa1.wmv
te em Skrevet Juni 4, 2004 Forfatter Skrevet Juni 4, 2004 Ny film av samme kjerra. Bedre kvalitet på filmen denne gangen, og mye lengre. Noen trenger kanskje codec for og kunne se denne filmen. E30 325i turbo 602,8 hk: http://www.performancebyz.se/film/Robin ... -Ronta.mpg
Mykle Skrevet Juni 6, 2004 Skrevet Juni 6, 2004 Det var noe helt sykt å den bilen gikk. Samme hvilket gir det var i, speedometeret gikk like fort nedover uansett.. - Chris
Schnitzer Skrevet Juni 9, 2004 Skrevet Juni 9, 2004 Det verkar ju spinna hela mätaren ut, kan det stämma? Jag tror att det är en svensk som äger den. Skulle vara kul att veta receptet på den. //Schnitzer
sdfdsfds Skrevet Juni 30, 2004 Skrevet Juni 30, 2004 satan å fet Jeg må få tak i en M3 Sport engang og trimme den, men koster
SE Skrevet Juli 1, 2004 Skrevet Juli 1, 2004 Jeg må få tak i en M3 Sport En hva for noe? Kanskje det er den Evo utgaven han snakker om?
Erik E30 Einum Skrevet Juli 2, 2004 Skrevet Juli 2, 2004 Godt mulig det er en E30 M3 Sport Evo. Men jeg håper han beholder en slik sjeldenhet mest mulig originalt. Ihvertfall ikke gjør noe som ikke er reversibelt!
Sperre Skrevet Juli 2, 2004 Skrevet Juli 2, 2004 En som jeg kjenner hadde m3, trimmet den og stylet den så den gikk godt ! Var fresten på gatebiltreffet med den september i fjor på Rudskogen. Nå har han kjøpt seg en Honda NSX, kommer kanskje til Rudskogen 9 Juli hvis han får den ferdig
SE Skrevet Juli 2, 2004 Skrevet Juli 2, 2004 Godt mulig det er en E30 M3 Sport Evo. Men jeg håper han beholder en slik sjeldenhet mest mulig originalt. Ihvertfall ikke gjør noe som ikke er reversibelt! En så skjelden bli burde ikke tukles for mye med nei. Der er jeg helt enig. Hvis jeg skulle solgt en sån bil og fått vite at han som ville kjøpe den skulle gjøre den uorginal. Da hadde jeg heller beholdt den selv tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå