aceex Skrevet Juni 1, 2004 Share Skrevet Juni 1, 2004 Bilder av høytaler moduler til 6*9 bak i bmw E36 Endelig fått satt inn 1 av disse høytaler moduler, jeg synes det blir bra siden alt sitter under og ikk vises inni bilen . http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... _album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 1, 2004 Share Skrevet Juni 1, 2004 Aha. Slik det ser ut ja. Til å ikke kreve en eneste modifisering av karosseriet/interiøret ser det veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aceex Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2004 Aha. Slik det ser ut ja. Til å ikke kreve en eneste modifisering av karosseriet/interiøret ser det veldig bra ut. lett og bra men det er dyrt for disse plast bitene, skulle ønske biltema eller noen andre billig butikker hadde laget slike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Juni 14, 2004 Share Skrevet Juni 14, 2004 Monterte et par slike adaptere i helga. Joda er enig i at de var enkle å montere, men syns ikke del ble helt perfekt. Syns det ble litt spinkelt å henge en 6*9" høytaler i. Når jeg spiller litt høyt, så begynner hele høytalere å bevege på seg, om det kommer av plastikk adapteret eller om det er litt hattehylla som er for svak har jeg ikke sjekka. Er jo ikke lydmessing bra med en høytaler som beveger slik på seg. Det ble også to relativt store sprekker mellom adapteret og hattehylle chassiet. det burde vel heller vært tett, blir jo som om hull mellom bassen og basskassa. Kan jo enkelt tettes......... eller tenket på det som bass refleks...... Tror nok jeg atter en gang tar frem spon plata........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 14, 2004 Share Skrevet Juni 14, 2004 hva er det dere skal med 6x9 bak uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Juni 14, 2004 Share Skrevet Juni 14, 2004 For å få litt mer lyd uten å legge mye jobb og bry i det. hadde et par 6*9 liggende. Gidder ikke mase med basskasse som tar opp bagasje plass. Men ellers er jeg enig i at "stor" hattehylle høytaler ikke er noe å satse på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 16, 2004 Share Skrevet Juni 16, 2004 Må man trekke nye kabler/ledninger til denne installasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 16, 2004 Share Skrevet Juni 16, 2004 Må man trekke nye kabler/ledninger til denne installasjonen? Skal du ha noen knalldyre høyttalere og kjøre en svær forsterker på de kan du alltids bytte, men ellers er det ikke nødvendig. Ihvertfall ikke så lenge kablene allerede ligger der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 16, 2004 Share Skrevet Juni 16, 2004 Har ikke tenkt det jeg nei, men mener å huske at det systemet som er der orginalt har en han og hun kontakt og ikke løse ledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå