Gå til innhold

Online / Offline


Ønsker du Online / Offline i profilen?  

8 stemmer

  1. 1. Ønsker du Online / Offline i profilen?

    • Ja, det hadde vært kjekt!
      6
    • Spiller ingen rolle.
      1
    • Nei, det er ikke nødvendig!
      1


Anbefalte innlegg

Ja, var jo det jeg mente da Gunnar... :) Jeg burde vel ha skrevet at jeg slipper å skrive inn login og passord... Grrrrrr gr.... ;)

A-ha. Du tenker at den ville vise at man var online så lenge man ikke logget ut?

Den går på aktivitet, ikke på om man er "innlogget" eller ikke. Er man inaktiv lenge vil man bli logget ut også, det er bare at man ikke merker det når man logger automatisk inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det kun er deg selv du har sjekket dette på ved å logge ut og inn - og da er det riktig at det skal være slik. Er man skjult vil nemlig admin, moderatorer og brukeren selv se seg som "Skjult" når man er online, mens alle andre vil se brukeren som "Offline" enten brukeren er online eller offline.

OK! Ja, det var meg selv jeg sjekket på ja.

A-ha. Du tenker at den ville vise at man var online så lenge man ikke logget ut?

Den går på aktivitet, ikke på om man er "innlogget" eller ikke. Er man inaktiv lenge vil man bli logget ut også, det er bare at man ikke merker det når man logger automatisk inn.

Det var det jeg forsøkte å få frem i mitt svar til Haakon også, men jeg ordla meg ikke like godt som du gjorde nå. Dersom man ikke har lest alle nye innlegg, og er inaktiv en stund så vil meldingene være markert som lest neste gang man går inn på forumet, dvs. neste gang man er aktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt noe mer på det andre forslaget mitt?

Jepp, men har egentlig tenkt å legge om litt på layouten av sidene, så jeg har avventet det litt i forbindelse med det. Problemet er at jeg ikke kommer i gang med det fordi jeg har litt for mye å gjøre for tiden (les flytting og matte - koser meg for øyeblikket med "røtter av høyere orden").

Glemte helt av å svare på dette innleget, for neste gang jeg så innom så hadde du gjort ferdig det jeg opprinnelig spurte om.

Dersom du spekulerer på å endre layouten så kan det være greit å vente med slike oppgraderinger, hvis ikke vil det bli noe dobbeltarbeid. Jeg har tenkt litt etter jeg postet innlegg i den andre tråden, og kommet til at det ser nok bet ut med stjerner e.l. - ikke BMW-logoer, men det får bli opp til deg.

Hvor ble det du skulle gå skole? Og hvor fant du husrom?

Du hadde trengt noen støttespillere til BMWGuiden.no, admin/moderator/stab!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg forsøkte å få frem i mitt svar til Haakon også, men jeg ordla meg ikke like godt som du gjorde nå. Dersom man ikke har lest alle nye innlegg, og er inaktiv en stund så vil meldingene være markert som lest neste gang man går inn på forumet, dvs. neste gang man er aktiv.

Det er riktig, og det er en dum "feature" spør du meg. Har funnet ut at det er mulig å endre dette ved manuell modifisering av koden, så det vil muligens bli gjort. Det er bare så hat at det blir så mye arbeid å oppgradere etterpå når man først begynner å modifisere. På den måten suger webapplikasjoner. :(

Hvor ble det du skulle gå skole? Og hvor fant du husrom?

Skal gå Maskiningeniør i produktdesign ved Høgskolen i Vestfold.

Husrom har jeg i en av Studentsamskipnaden sine boliger. I sommer skal jeg bo i et studenthus i Horten, men flytter igjen midt i august, da til et studenthus som ligger nærmere skolen.

Du hadde trengt noen støttespillere til BMWGuiden.no, admin/moderator/stab!

Ja, men tenkte å se om det går an å få litt liv her først. Pluss at det hadde vært fint å ha en enklere måte å publisere/redigere alle sidene på. Kan ikke gi tilgang til det som behøves slik det er nå (utenom på forumet og i galleriet). Har alltid altfor mye planer og altfor lite tid (og ikke minst for mye vondt i armene - hipp hurra for senebetennelser). Men burde kanskje bare begynne å gjøre småting etterhvert istedenfor å samle alt opp. Da blir det så mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der meldte du deg som frivillig. :wink:

Det var ikke helt utilsiktet heller da.... :roll:

For tiden så makter jeg ikke å henge med på BMW CCN sitt forum, for lange dager på jobb i sommerhalvåret, og akkurat nå har jeg fått harddiskhavari på privat-PCen også, så den står uvirksom for tiden. Da "må" jeg jo yte min andel her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig, og det er en dum "feature" spør du meg.

Enig. Synd det er mye jobb med det når man endrer noe!

Skal gå Maskiningeniør i produktdesign ved Høgskolen i Vestfold.

Husrom har jeg i en av Studentsamskipnaden sine boliger. I sommer skal jeg bo i et studenthus i Horten, men flytter igjen midt i august, da til et studenthus som ligger nærmere skolen.

Det ble Vestfold på deg ja. Jeg har et vennepar i Skoppum, ca 10 min fra Horten. Skal sannsynligvis på besøk til de igjen i ferien, første halvdel av august. Dersom det passer så hadde det vært moro og møttes IRL.

Ja, men tenkte å se om det går an å få litt liv her først. Pluss at det hadde vært fint å ha en enklere måte å publisere/redigere alle sidene på. Kan ikke gi tilgang til det som behøves slik det er nå (utenom på forumet og i galleriet). Har alltid altfor mye planer og altfor lite tid (og ikke minst for mye vondt i armene - hipp hurra for senebetennelser). Men burde kanskje bare begynne å gjøre småting etterhvert istedenfor å samle alt opp. Da blir det så mye...

Aktiviteten har jo tatt seg opp betraktelig her må jeg si! Synd mer armene dine, i ung alder og alt! :(

Du vet hvor du finner meg om behovet for hjelp skulle melde seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A-ha. Du tenker at den ville vise at man var online så lenge man ikke logget ut?

Den går på aktivitet, ikke på om man er "innlogget" eller ikke. Er man inaktiv lenge vil man bli logget ut også, det er bare at man ikke merker det når man logger automatisk inn.

Stemmer! Var det jeg tenkte på... Men nå er jeg med! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble Vestfold på deg ja. Jeg har et vennepar i Skoppum, ca 10 min fra Horten. Skal sannsynligvis på besøk til de igjen i ferien, første halvdel av august. Dersom det passer så hadde det vært moro og møttes IRL.

Det hadde vært hyggelig ja. Men hvis du skal bort i første halvdel av august er det spørs om det går, for da er nok jeg på Jæren. Begynner på skolen 21. juni og skal gå helt til 30. juli, så er det fri frem til skolen begynner igjen den 16. august. Så de to ukene har jeg planlagt å ta hjemme. Men vi får se. :)

Aktiviteten har jo tatt seg opp betraktelig her må jeg si! Synd mer armene dine, i ung alder og alt! :(

Ja, det er kjipe greier. Så vær forsiktige alle "addicts". Men har jo et håp om å få det bort da, på tross av at jeg har hatt det i mange år nå. Håper bare jeg overlever på skolen. Det er jeg veldig skeptisk til. Skal jo sitte og tegne en del 3D-greier på data. Har ikke sjanse til å tegne stort på data for tiden. Er helt fucked greier, for jeg har ingen problemer til vanlig. Er rimelig sterk i armene, og det gjør meg ingenting med tunge løft, snekring og alt slikt. Men musebruk og bilvask sliter jeg med.

Du vet hvor du finner meg om behovet for hjelp skulle melde seg!

Jepp. Nå tror jeg du skal ha moderatorrettigheter i forumet. Don't make a mess. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært hyggelig ja. Men hvis du skal bort i første halvdel av august er det spørs om det går, for da er nok jeg på Jæren. Begynner på skolen 21. juni og skal gå helt til 30. juli, så er det fri frem til skolen begynner igjen den 16. august. Så de to ukene har jeg planlagt å ta hjemme. Men vi får se. :)

Det får vi ta når det nærmer seg i såfall. Det blir sikkert flere turer til Vestfold på meg, og ingeniørhøyskolen er jo av noen års varighet, så sjansen kan jo by seg senere også!

Jepp. Nå tror jeg du skal ha moderatorrettigheter i forumet. Don't make a mess. ;)

Jeg la plutselig merke til at det var Endre og Slett-knapper på alle innleggene ja, deretter så jeg at jeg hadde blitt 5-stjerners! 8)

Hvilke rettigheter har jeg og har jeg ikke som moderator? :geek: Du kan ta det på mail / PM dersom det er ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...