Gå til innhold

Film av VS Motor sin 1033-hesters M5 på Våler


 Share

Anbefalte innlegg

Er vel ikke billig selv for VS dette her vil jeg tro. Har da byttet stempler, råder (overhalt det meste på bunnen) Ellers er jo toppen nesten orginal men med andre ventilsetter, fjører+++ Og ikke minst motoren er "rettet"

opp i motor rommet slik at stemlene står i rett vinkel i forhold til bilen, så jeg med min lille erfaring tror nok det har vært en del jobb og en god kostnad selv for vidar

Men må da legge til at han sikkert har gjort dette på kveldstid på sin egen reging så vis vi dødlige skulle begitt oss inn på det hadde kostanden sikkert dobblet seg i forhold til VS

Ergo: all respekt til Vidar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gr : takk for at du gadd å hoste filmsnutten, er faktisk over 20000stk som har lastet ned filmen fra meg nå, kjekt å få litt avlastning... :D

VS Motor får ny hjemmeside om ikke så lenge, det vil komme litt info om prosjektet der...

VS håper å rekke Gardermoen, og Rudskogen i Juli blir konge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gr : takk for at du gadd å hoste filmsnutten, er faktisk over 20000stk som har lastet ned filmen fra meg nå, kjekt å få litt avlastning... :D

Bare hyggelig det, selv om linja den lå på virkelig fikk gjennomgå... ;)

Ganske utrolig antall forresten. Tror neppe VS kunne fått bedre reklame for tilsvarende sum som han har putta i bilen!

VS Motor får ny hjemmeside om ikke så lenge, det vil komme litt info om prosjektet der...

Gleder meg! :)

VS håper å rekke Gardermoen, og Rudskogen i Juli blir konge :-)

Når er Gardermoen? Er vel noe der i helga, men det er kanskje bare sykler.

Håper på å komme meg til Rudskogen i Juli. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...