sdfdsfds Skrevet Juni 7, 2004 Share Skrevet Juni 7, 2004 Jeg lurer på å selge min 1986 BMW 320i med en 325i. Jeg synes 320i`en bruker får mye bensin og har hørt at 325i`en nesten er billigere, dessuten går den jo MYE bedre Men jeg skal inn på skolen til høsten, siste år på skolen. Så problemet er at jeg ikke har så mye penger til dette siden jeg skal inn på skolen. Hvor mye må jeg sånn ca gi får en 325i som er i god stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 7, 2004 Share Skrevet Juni 7, 2004 Ring forsikringsselskapet ditt først og spør hvor mange festblanketter de vil ha om du bytter bil... Forsikringen på 325i er helt vill hos de fleste forsikringsselskapene. Og det er langt fra alle selskapene som i det hele tatt vil ta 325i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///BMW/// Skrevet Juni 8, 2004 Share Skrevet Juni 8, 2004 har sett mange bra 325 til rundt 40-50000kr. men ville heller ha kjørt med 320'en til du har råd til en E36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Juni 8, 2004 Share Skrevet Juni 8, 2004 Der er nå en gammel e-30 fantast ikke helt enig da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå