Leonard Skrevet Juni 9, 2004 Share Skrevet Juni 9, 2004 Er det noen som vet om det finnes 50/30 fjærer.... Jeg syns 60/40 var akkurat for mye. Hva er det som er forskjellen på: før Mai 92 og etter Mai 92? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 9, 2004 Share Skrevet Juni 9, 2004 Eiker hadde 50/30 senkesett til 318 e36 94 mod men de selger ikke komplette sett lengere av en eller annen merklig grunn ! vet ikke om de har til din modell. Sjekk på : www.eikermotorshop.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 9, 2004 Share Skrevet Juni 9, 2004 Er det noen som vet om det finnes 50/30 fjærer....Jeg syns 60/40 var akkurat for mye. Hva er det som er forskjellen på: før Mai 92 og etter Mai 92? Det er forskjell i forstillingen på tidlig 92 mod kontra en sen 92 mod. Stabstaget er bl.a festet høyere oppe på fjærbenet. Tror det er forskjell på dempertoppene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 11, 2004 Share Skrevet Juni 11, 2004 jeg vet at det finnes 45/50, har akkurat bestilt dette selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet Juni 11, 2004 Share Skrevet Juni 11, 2004 ska du ha 45 fram å 5o bak eller?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 11, 2004 Share Skrevet Juni 11, 2004 Synes det er finest når bilen går en anelse mer ned enn fremme, ihvertfall på bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet Juni 11, 2004 Share Skrevet Juni 11, 2004 ening finere med mer senking foran ein bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Juni 11, 2004 Share Skrevet Juni 11, 2004 Eibach Sport System har 50/30 senking. Jeg har dette på min bil og det senker perfekt. Det er Hellanor som selger dette i norge. Der du finner Hellalykter kan de skaffe dette evt. direkte fra Hellanor. Bilder av bilen min med 50/30 senking ser du her: http://www.supermaskiner.com/is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2004 Perfekt, verken for høy eller for lav... Det er 18" felger du har på? Har du problemer med at dekkene tar i hjulbuene? Jeg har hørt overalt at hvis man skal ha 18" på, så må man vals hjulbuan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 11, 2004 Share Skrevet Juni 11, 2004 Perfekt, verken for høy eller for lav...Det er 18" felger du har på? Har du problemer med at dekkene tar i hjulbuene? Jeg har hørt overalt at hvis man skal ha 18" på, så må man vals hjulbuan. Slipper å valse hjulbuer med 8,5 x 18" i hvertfall. Kommer litt an på innpress da...... Jeg hadde 8,5 x 18 på min forrige E36 Coupe med 60-40 senking. Gikk helt fint det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2004 Hvilket innpress har du på felgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Juni 11, 2004 Share Skrevet Juni 11, 2004 Perfekt, verken for høy eller for lav...Det er 18" felger du har på? Har du problemer med at dekkene tar i hjulbuene? Jeg har hørt overalt at hvis man skal ha 18" på, så må man vals hjulbuan. Jeg har 8.5x18 med 35 i inpress. Har ennå til gode å subbe til tross for banekjøring, elendige veier i Bergen sentrum mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet Juni 12, 2004 Share Skrevet Juni 12, 2004 Hvor mye gav du for senkesettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 12, 2004 Share Skrevet Juni 12, 2004 På 8,5 x 18" felger på E36 så bør man vell ha 35 innpress ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Juni 12, 2004 Share Skrevet Juni 12, 2004 Hvor mye gav du for senkesettet? Jeg ga rundt 7000 for settet mitt. Det var med god rabatt, men skulle vel være mulig å få det ned mot det iallefall. Kan ikke si annet enn at understellet er fantastisk. Har kjørt 6000km med det nå over dårlige fjellveier, brostein i Bergen, på bane mm. og har tilgode å subbe. Selv over filefjell med bilen full av baggasje og to passasjerer gikk det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå