bmw_fl Skrevet Juni 9, 2004 Skrevet Juni 9, 2004 http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... _album.php jeg har nå kjøpt meg tv, dvd, mp3 spiller til min bil, anlegget bak er på vei det blir 2 ti tommer sub. ellers ser dere fram at jeg har laga meg et ekstra sett med tåkelykter(neon tåkelys det blir kult om natta)
bmw_fl Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Skrevet Juni 9, 2004 eg trur det står på 20/20 mn eg ska kanskje sænk dein 60/40 snart, hves det ikke bli for lavt..
Gunnar Skrevet Juni 9, 2004 Skrevet Juni 9, 2004 Har du sperra luftekanalene til bremsene? Utetemperatursensoren ligger også i de kanalene (på bilens venstre side), så du får kanskje litt rare temperaturmålinger nå hvis kanalen er tett?
Frode H. Skrevet Juni 9, 2004 Skrevet Juni 9, 2004 De 17" felgene det er bilde av i galleriet, er de solgt? Mener jeg så et sted at du skulle selge de.
hagenisse Skrevet Juni 10, 2004 Skrevet Juni 10, 2004 Øyh, du må seriøst bytte skiltplatene. Toyota??
Frode H. Skrevet Juni 10, 2004 Skrevet Juni 10, 2004 de er ikke solgt nei,, Har du noen idè om hva du skal ha for de?
bmw_fl Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Skrevet Juni 10, 2004 For dt første setedrekken er ikke orginale de er spesial sydde. skilt plata skal skiftes ut. eg e ikke sekker på ka eg ska ha for felgene kom med bud
bmw_fl Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Skrevet Juni 12, 2004 Har du sperra luftekanalene til bremsene? Utetemperatursensoren ligger også i de kanalene (på bilens venstre side), så du får kanskje litt rare temperaturmålinger nå hvis kanalen er tett? temperatur sensor???????
Remy Sandvik Skrevet Juni 12, 2004 Skrevet Juni 12, 2004 Sensoren til utetemperaturen!! Hvis du har kjørecomputer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå