Gå til innhold

jeg vil


bmw_fl
 Share

Anbefalte innlegg

jeg vil skryte av dere som driver denne sida, dere er meget flinke å denne siden er meget bra/fin..

håper at det kommer stickers med en logo på som kan kjøpes det hadde vært bra..

stå på vidre..

mvh fredrik 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det begge to!

Det er absolutt meget gledelig at aktiviteten har økt her inne, men vi kunne fortsatt vært flere. :)

Trafikken totalt har også økt kraftig i det siste. Bare til nå denne måneden (altså på 9 døgn) har sidene hatt 11114 besøkende og 467185 hits. :)

Mye av dette skyldes nok bilder fra diverse happenings som har vært lagt ut i det siste (spesielt av Vidar Strand sin M5 Turbo), men det er uansett bra. Totalbesøket forrige måned (mai) var også ny rekord, da med 14711 besøkende og 862764 hits. Det er en dobling fra f.eks februar og januar som lå på 7-8000 besøkende.

Angående det med stickers kan dere lese her: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?p=6068#6068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere lurer på noe så glem ikke at det er mange kompetente personer på forumet til bmwccn.no

der får du som regel svar på det meste......

Jeg bruker begge forumene men liker oppbyggingen på dette bedre enn BMW CCN's forum. For som regel raske og gode svar på BMW CCN's forum men det er jo større aktivitet der da og flere brukere så det sier seg selv.

Det har jo blitt mange kompetente personer på dette forumet og etterhvert. Det ser også fortsatt ut som om aktiviteten er stigende..... Bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Er helt enig i at dette er et veldig bra forum med mye folk som har peiling på litt av hvert. Det syns jeg er viktig. Du finner seff flere folk med peil på BMW på BMWCCN sitt forum, men det forumet er så dårlig og rett og slett plagsomt å bruke at jeg MYE heller bruker dette forumet.

Og det som folk snakker om med stickers, så er det bare å få lagd noen jeg kommer til å kjøpe tvert. Må jo reklamere for denne herligheten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...