///M power Skrevet Juni 17, 2004 Share Skrevet Juni 17, 2004 skulle ha hatt en sånnen ass. :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 18, 2004 Share Skrevet Juni 18, 2004 HeHe Du skal få æren til å prøve en, skal kjøpe en heftig maskin til høsten. Med vannkjøling, tenkte på nitrogen kjøling, men det blir forrrrr dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 18, 2004 Share Skrevet Juni 18, 2004 Skjønner egntlig ikke hva som er greia me de, bruk heller penger på bil ! Tranger vel bare en pc som virker ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 18, 2004 Share Skrevet Juni 18, 2004 Det er som er morsomt med modding av PC er jo på mange måter det samme som med styling av bil. Når det gjelder vannkjøling, evt. nitrogen, så blir jo det som å ha en stor turbo uten intercooler. De som driver med modding som det er vist på dette nivået - et helt SYKT prosjekt forøvrig - skjønner ikke hvorfor vi bruker så mye penger på bilhobbyen. Les om Orac3 på http://www.bit-tech.net/article/114/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 18, 2004 Share Skrevet Juni 18, 2004 Uff, Hvorfor har vi en så dyr hobby. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 18, 2004 Share Skrevet Juni 18, 2004 Når en tenker over det ja så blir det utrolig dyrt.... men man må jo ha noe å bruke pengene på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 22, 2004 Share Skrevet Juni 22, 2004 bruker alle penga på å style pcen, så har du ikke penger til "innholde" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 22, 2004 Share Skrevet Juni 22, 2004 Skjønner ikke poenget med å bruke penger på bil jeg, trenger vel bare en bil som virker?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 22, 2004 Share Skrevet Juni 22, 2004 bruker alle penga på å style pcen, så har du ikke penger til "innholde" Den avbildede PCen har så absolutt et heftig innhold også. Forøvrig er det jo mange biler, både BMW og andre merker som er stylet så de ser ut som fartsmonstre, men under skallet hviler det bare en trøtt 1,6- eller 1,8-liter... Ingenting galt med det, eierne har sikkert større interesse for styling og "utstilling" enn kjøring, men sammenligningen kan trekkes opp imot det du sa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///BMW/// Skrevet Juni 22, 2004 Share Skrevet Juni 22, 2004 hehe, jævli rå pc... er den like bra som den ser ut til eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 22, 2004 Share Skrevet Juni 22, 2004 JaJa Sikkert De folka som modifiserer disse pcene kan få ytelser mer enn produsenter klarer å lage. Men må være forsiktig med å overklokke ting og tang da, da de kan bli herpa, jeg overklokka grafikkkortet mitt, kjørte den på tunge spill den ble herpa. Også har jo dem istedenfor Viftekjøling, Vannkjøling eller nitrogenkjøling, kan kjøle ned i flere minusgrader.. Rene frysern der inne med nitrogenkjøling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 23, 2004 Share Skrevet Juni 23, 2004 jaja... æ klare å spelle CS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 23, 2004 Share Skrevet Juni 23, 2004 HeHe Cs og Unreal Tournament hadde hvert moro ja, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 23, 2004 Share Skrevet Juni 23, 2004 Spiller du/dere Unreal Tournament?? Vi er en gjeng med stort sett "voksne" folk som startet en UT CLan i 1999. Vi kalte oss da [ASA.no] clanen for de fleste i clanen jobbet i AS Anlegg. Men etterhvert var det mange som "joinet" oss så vi bestemte oss for å starte en ny clan da AS Anlegg folket ble i mindre tall. Nå heter vi {VIP} Clan. Besøk oss på hjemmesiden vår http://www.vipclan.net/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 23, 2004 Share Skrevet Juni 23, 2004 Tjaaa spilller jo alt som er bra, har ikke UT spillet nå, men skal skaffe meg det så skal jeg joine dere, men jeg husker når jeg kjøpte pcen min for snart 2 år siden, kjøpte også da en UT spill, mens jeg spilte spillet, satte jeg på Goliath 8 Cden, fy faen det passsssa så perfekt til spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå