cmn Skrevet Juni 21, 2004 Share Skrevet Juni 21, 2004 Jeg har noen M-tech-stoler fra en E30 M-tech 2. Disse trenger nytt trekk. Problemet er bare at jeg ikke har noen fargekode. De er grå... Noen med ETK som kan gi meg delenr på de trekkene til M-tech-stolene? Fant en liten lapp under baksetet med noen nummer på... Der står det: 1 939 990 9, og F S F Nr. 02 02 4 070. Det står også hinterlehne og Fehrer på lappen, og kontrolldato er 20. des. 1988. Kan noen her hjelpe meg? De ser slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 21, 2004 Share Skrevet Juni 21, 2004 Send en mail til GS Bildeler - post@gsbildeler.no - der du vedlegger bildet. De vet sikkert hvilken fargekode det er, og de skaffer helt sikkert nye trekk også. Rabatt hvis du er BMW CCN-medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Juni 23, 2004 Share Skrevet Juni 23, 2004 Hvis du sjekker dette kan du ikke si hvor mye dem skulle ha for å gjøre det?! - Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2004 GS bildeler skulle ha 2200+mva!...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 24, 2004 Share Skrevet Juni 24, 2004 dæv... det var mye penger for den jobben.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 24, 2004 Share Skrevet Juni 24, 2004 Det var nok ikke for jobben, men for trekket. Jeg tror ikke jeg ville ha klart å produsert det så det hadde blitt billigere ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå