///M Skrevet Juni 21, 2004 Share Skrevet Juni 21, 2004 Jeg bare elsker den, hva med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet Juni 22, 2004 Share Skrevet Juni 22, 2004 bmw er alt på deinne jord utenom damer da så klart.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 22, 2004 Share Skrevet Juni 22, 2004 Bmw 4 Life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2004 bmw er alt på deinne jord utenom damer da så klart.... Hva om du hadde fått ett valg. 5 Av verdens fineste damer, som er klar til å gjøre alt det du sier, og 5 av verdens råeste bmw er, du kan gjøre hva du vil. Hva gjør du.. Bare husk det, damer kommer og går, Men å få pult en M3 Gtr, Csl eller Mclaren Bmw.. THINK THINK THINK..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 22, 2004 Share Skrevet Juni 22, 2004 Hva om du hadde fått ett valg.5 Av verdens fineste damer, som er klar til å gjøre alt det du sier, og 5 av verdens råeste bmw er, du kan gjøre hva du vil. Hva gjør du.. Bare husk det, damer kommer og går, Men å få pult en M3 Gtr, Csl eller Mclaren Bmw.. Siden jeg har samboer og ring på fingeren så hadde jeg valgt å få prøve E46 M3 CSL, E46 M3 GTR, McLaren F1 (BMW V12-motor), X5 Le Mans (konseptbil med V12 Le Mans-motor, kun ett eksemplar finnes) og E60 M5 av de modellene som eksisterer pr idag. Og NEI, samboeren titter meg IKKE over skulderen når jeg skriver! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 22, 2004 Share Skrevet Juni 22, 2004 tøffelhelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2004 Og NEI, samboeren titter meg IKKE over skulderen når jeg skriver! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 22, 2004 Share Skrevet Juni 22, 2004 tøffelhelt Les siste avsnitt i dette innlegget: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... dNr=143248 Jeg ser ingen grunn til å bytte ut FTK, ikke for en kveld engang, men de bilene jeg listet opp har jeg virkelig lyst til å la erstatte min 320d for en stakket stund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Juni 22, 2004 Share Skrevet Juni 22, 2004 Kan man ta halvparten av hver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 22, 2004 Share Skrevet Juni 22, 2004 2.5 BMW og 2.5 dame? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2004 HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2004 hvilken 0,5 del av dama hadde du tatt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 23, 2004 Share Skrevet Juni 23, 2004 hvilken 0,5 del av dama hadde du tatt da. Like relevant er spørsmålet: Hvilken halvdel av BMWen ville du hatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 23, 2004 Share Skrevet Juni 23, 2004 ville valgt 1 dame og 4 biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet Juni 23, 2004 Share Skrevet Juni 23, 2004 ville valgt 1 dame og 4 biler Vitsen med å ha 4 biler du kan jo berre kjøre ein om gongen.... mens damer kan du KJØRE 4 samtidig he he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå