Gå til innhold

pris på bmw


sn|per
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg akkurat en 91-modell bmw 318i E36. Men nå vurderer jeg å bytte til noe "kvassere". Hva ville dere priset denne bmw'en til?

Bilen er pen i lakken bortsett fra noen striper på venstre side, hvite blinkere rundt hele bilen, (nye baklykter, 1/3 hvit, 2/3 rød), 17" bbs med noen bulker/skader. 15" alu.felger vinter,lykte-senkere m.m. Bilen har gått ca 185k. Ellers er bilen i grei stand. Vil gjerne høre deres mening... 476891-bilde1-pcdv0009.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg tok i litt hardt da..... Varierer jo mye prisene på disse bilene så det er så vanskelig å si. Dessuten er de blitt "litt" vanskelige å selge så mulig du må nøye deg med en sum på rundt 50 000,- men ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga 49k for den så jeg er egentlig fornøyd med rundt 50k. Det er slettes ikke sikkert at jeg skal selge den..men jeg ville egentlig høre om jeg ga for mye i forhold til hva den er verdt..Hvis jeg skal kjøpe meg en annen bil blir dte nok en 320 (325 hadde blitt altfor dyrt med tanke på forsikring)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offtopic...

Har en kompis som er like gammel som meg, som er en Audi entusiast, så han kjøpte favorittbilen sin, en Audi A6 2,4liter betaler 48.000kr i forsikring på den i året på navnet sitt.

Uff...Hadde aldri klart dette jeg ass, med tanke på hvilken jobb man har og hvor mye man tjener i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...