///M Skrevet Juni 26, 2004 Share Skrevet Juni 26, 2004 Er det noen av dere som skal dit da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 26, 2004 Share Skrevet Juni 26, 2004 Jeg og samboeren skal kanskje dit. Men siden vi ikke har fikset overnatting ennå så blir det vel sikkert ikke noe av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 26, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2004 HeHe, kan jo sove i bil... SKulle hvert digg med en 7serie, s klasse eller maybach.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Juni 26, 2004 Share Skrevet Juni 26, 2004 Det kommer til å være slit som å sove i bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2004 Hmm...Hva med telt da, trenger vel hjelp med å sette opp, har aldri sovet i telt før- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Juni 27, 2004 Share Skrevet Juni 27, 2004 Jeg skal dit Gleder meg!!!! Kommer dit på torsdagskvelden. Ligger i telt hele perioden. Blir DYRT, men det blir nok artig å være der!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 27, 2004 Share Skrevet Juni 27, 2004 Håper det blir en dagstur på meg. Bor i Horten nå, så det er bare ferja over Oslofjorden og en times kjøring så er man der. Men skal jeg bortover innebærer det at jeg må få med meg noen. hagenisse er potensielt offer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 27, 2004 Share Skrevet Juni 27, 2004 Da må du kjøre om Oslo, og da blir det litt lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 27, 2004 Share Skrevet Juni 27, 2004 Blir jo ganske langt for dagstur hvis jeg må innom Oslo også. Du fikser vel å kjøre alene til Rakkestad? Men det kan vi snakkes om. Er et par uker til enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 27, 2004 Share Skrevet Juni 27, 2004 har solgt bilen jeg. må starte tidlig vett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 27, 2004 Share Skrevet Juni 27, 2004 Moroklumpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 27, 2004 Share Skrevet Juni 27, 2004 det er helt sant. byttet den mot en kebabmiddag med brus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 27, 2004 Share Skrevet Juni 27, 2004 Jøss. Hadde ikke gitt mer enn en femmer for den jeg. Men nå sitter jeg og ser at det trekker masse båter utover i fjorden, så jeg stikker ut en tur. Sjekke om Oslofjorden Grand Prix er noe action.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 27, 2004 Share Skrevet Juni 27, 2004 Var nok ikke verdt mer enn en femmer nei, men han som "kjøpte" den jobbet på kebabstedet. Uansett, ikke dra til kebabsted uten penger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2004 Hvorfor ikke kjøre i Kolonne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå