Gå til innhold

Rudskogen Juli 2004


///M
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er solgt bare tre M3 CSL i Norge, hvorav en er hjemmehørende i utlandet (Thorleif her på BMWGuiden.no). En av de to andre vet jeg med 100% sikkerhet ikke skal ivei (M3_CSL her på BMWGuiden.no). Så da er det en teoretisk mulighet for at den siste kan dukke opp, men jeg tviler.
Erik, du har helt rett! Jeg kan i tillegg si at denne helgen så øker Bergens CSL-andel med 100%! :) Thorleif kommer på besøk fredag ettermiddag m/CSL, kone og barn. De blir til søndag. Altså skal ikke våre biler over til Gatebil. Den siste CSL'en tviler jeg på at skal på Gatebil, hvis noen vite det, så kan jeg få verifisert opplysningen iløpet av fredagen...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå plasker det ned her på østlandet, og det meldes om gjørmebad-tilstander på gatebil allerede. Det frister liksom ikke så veldig lenger. Får se om det blir bra vær i morgen så kan man evt. dra på søndag. Mindre kaos også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så mye mindre kaos på søndag altså... Breisladden går jo da og det virker som om det er mere mennesker på de søndagene som har vært tidligere...

Kanskje dette fordi jeg da har vært mere sliten enn på lørdag men men... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jeg synes om rudskogen........

Jeg og ///M-Power....dra fra oslo 15:00, har pakka ned klær og masse annet, kjøpte meg en kamera for 5lapper med 5dv kassetter, vi kjører rolig, slapper av, hører på musikk, så blir det langeeeeee køer forskjellige steder mot rudskogen, så var vi rudskogen rundt 17:00-18:00 tiden, betalte for helgebillett camping og bil inne, litt over 1200 kr der, så fikk vi ikke komme inn i banen, siden klokka var mye og det var blitt seint, vi kjører oppover mot campingen, langeeee køer, til slutt parkerer vi bilen, utforsker hele stedet, blir sulten rundt 20:00tiden, kjører ned til sarpsborg sentrum, spiste mat, tenkte jeg kunne lade dv kameraet mitt imens, merka da at den var ødelagt, blei forbanna, ja så kjørte vi tilbake da, havna i kø igjen, det pøsregna, var i kø fra 21:00 til 23:00, parkerte bilen, så gikk vi til party lengre inni campingplassen, regna som faen, massssse gjørme, biler gravd ned i gjørma, halve campingplassen var jo blæstttt, folka var fulle, datt ned fikk massse dritt gjørme på seg, så var vi party plassen, drittmusikk,4-5 år gammelt, leste på n plakat der inni at det skulle være stripping og babe show fra 22:00 til 23:30, så ikke en dritt der jeg ass, gikk tilbake til bilen, slappa av litt, hørte på musikk, lagde litt kaos med walkie talkie, så sover vi 02:00 tiden gadd ikke å sette opp teltet, våkner 05:00 på morgen, kjører ca 20km, spiser kyllingmiddag ved Esso On The Run, drar tilbake, så er vi i kø igjen, portene skulle åpne 08:00 er 09 , husker ikke helt, så gikk vi inn, så på masse biler, så banekjøringen, møtte en brannmann der, som mente at det gikk rykter om at dette skulle avlyses, siden det er for glatt og at det pøsregner, han sa også sa 3biler krasja på fredagen, ene bilen kjørte ut i grøfta ved campingen, og 2 biler som gikk inni autovernet, snakka med en av secruity folka som var skikkelig stressa, og mente at her er det hvert over 30.000folk, alt er bare kaos, så løp han, så på babe show, de vaska en bil på sin måte :D:D:D

var der til 16:00, orka ikke mer, dro til sverige shoppa litt, så hjem...

BORTE BRA MEN HJEMME BEST...aldri hvert så glad for ¨være hjemme igjen--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der jeg også ! Reiste fra Notodden i elve tida på fredagen... reiste faktisk fra det gode været som var her til et jævli regnvær. 600 pluss 120 kroner kostet det for å komme inn på campen ved banen, synes det var i dyreste laget men.. Tok en god del bilder av bilene som vare der ! Festet noe helt vannvittig der, en god del sprit, tyrker, øl og rusbrus gikk nedpå hee. Syne det var veldig gøy der jeg egentlig men skulle bvert bedre vær.

Det eneste som gjorde turen vert var breisladdkonken og da vimenn damene vasket bilen ;) Breiladden var jo helt sykt og ikke for å snakke om det som de siste kvarteret på søndagen da nesten alle bilene burnet på banen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...