bmw_fl Skrevet Juni 30, 2004 Share Skrevet Juni 30, 2004 hva betyr det at en felg er punktert??? vet dere om noen som reparere sånt helst i nærheten av trondheim.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remy Sandvik Skrevet Juli 3, 2004 Share Skrevet Juli 3, 2004 Punktert felg?? Det var da også noe å kalle det:) Enten har du vel en slade på felgen slik at den ikke klarer å holde på lufta, eller så er det vel bare å bytte ut ventilen! Du må nesten utdype deg litt mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 3, 2004 Share Skrevet Juli 3, 2004 Et halvveis skudd i blinde, men jeg tror nok det er når man har delte skrudde felger (ikke helstøpte slik som de fleste er), og de ikke lenger er tette. Vet ikke helt hva virkningen av det er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juli 6, 2004 Share Skrevet Juli 6, 2004 Skrudde felger er hele på baksiden,ihvertfall de jeg har sett og det er som regel en pyntering som er skrudd fast utvendig ,har ikke hørt om felg som er punktert noen gang da må det jo være rusthull i stålfelg ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Juli 6, 2004 Share Skrevet Juli 6, 2004 Skrudde Felger kan være så mangt de da... Mange som er delt i 3 deler der det er en bakside, en pynte del som vender ut og ekene som er skrudd i pyntedelen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 6, 2004 Share Skrevet Juli 6, 2004 Skrudde felger er skrudde felger, altså to og tre delt f.eks. Har de kun en pyntering er de ikke skrudde. Da er de "fake". (Rett meg viss jeg tar feil her, men er iallefall slik jeg tenkte det var og er.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 6, 2004 Share Skrevet Juli 6, 2004 En felg kan vel ikke kalles skrudd hvis den ikke virkelig er skrudd? Heh. Er jo fake skruer på haugevis av felger, de er ikke akkurat skrudde allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 28, 2004 Share Skrevet Juli 28, 2004 2og3 delte felga finst jo i hopetall! hadde sjøl 3 delte magnesiumfelga på en ascona b 400. ekte til og med.. angre angre.... hadde lekkasje på en felg, d va bere å bite i sej etkvart surt å bjynde å skru søndt.. ørten skrua.. merk først av slik at du får d ihop slik d var!!! vikti!! puss reint med pussematte.(fåes hos nermeste rørlegger) å smør på dertil egnet tettemasse, brukte sjøl locktites flensetetting, viser ijenn til rørleggar.. skru i hop me angitt moment, eventuelt nye bolta å muttera, sjekk med felgleverandør! vikti!! dermed ska felgen ver pottetett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Juli 28, 2004 Share Skrevet Juli 28, 2004 Vanlige alu felger kan også sprekke slik at de lekker litt luft. - Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå