thraks Skrevet Juli 6, 2004 Skrevet Juli 6, 2004 Den røde lampa på instrument panelet lyser(Rød lampe),for airbag. Hva kan det være? BMW 525 tds.
mortenfl Skrevet Juli 7, 2004 Skrevet Juli 7, 2004 mest sansynlig kontakten i et av setene. du får kjøpt ledning med kontakt som bør byttes(den som sitter under sete). slett koden så er nok prob.løst.har vert borti dette flere ganger
iSmannen Skrevet Juli 7, 2004 Skrevet Juli 7, 2004 Dette lyset kan også komme av installasjon av stereoanlegg o.l. Dersom du kjenner et verksted godt, kan de lese gratis av diagnosen på hvorfor lyset lyser. På min lyste Airbag-lyset når jeg kjøpte den og jeg prutet den ned 5000 fordi det ville det koste meg å få BMW til å bytte sensor i setet. Det viste seg at det var bare noen som hadde vært borti ene pluggen og dermed fått på lyset og det har ikke komt tilbake etterpå. MEN: Du er nødt til å få det nullstilt vha. diagnoseverktøy ettersom ingen feil på sikkerhetsanordninger nullstiller seg selv slik som f.eks motorstyringsfeil.
thraks Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Skrevet Juli 7, 2004 Hvordan får man slettet denne? Må man på verksted for og gjøre det.Har vasket rundt i bilen så det er vel mulig jeg har kommet bort inoe ja. Evnt. diagnoseverktøy;kan man kjøpe det og koble til pcèn? Hvor får man kjøpt dette? Og er det noen som vet hva det koster?
SE Skrevet Juli 7, 2004 Skrevet Juli 7, 2004 Mest vanlige feilen er sensormatta i passasjer sete, eller ledningen opp til beltestrammerene foran på en av sidene. Har i hvertfall fiksa dette minst 20 ganger.
iSmannen Skrevet Juli 7, 2004 Skrevet Juli 7, 2004 Du må på et verskted som har diagnoseverktøy for å nullstille ja. Dersom du er heldig betaler du 0-100kr for det. BMW tar vel rundt 700kr for det. Det er ikke snakk om serviceindikator-nullsitlling her. Mener det var et firma som solgte slike verktøy til en fornuftig penge. Uansett snakker vi om rundt 10000kr for slikt, så det er nok billigere å få et verksted til å gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå