Erik E30 Einum Skrevet Juli 16, 2004 Share Skrevet Juli 16, 2004 Jeg trodde alle EU-land hadde skilt med blått felt til venstre der det gule EU-flagget omkranset nasjonalitetsmerket jeg. Belgisk bil fotografert i dag: Riktignok har den EU-stjernene rundt nasjonalitetsmerket, men det er hvitt, til høyre og ikke integerert i skiltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 16, 2004 Share Skrevet Juli 16, 2004 Nå husker jeg ikke når de Scenicene der kom, men det er vel noen år siden. Kan jo godt tenkes at det der er de gamle skiltene. Folk tvinges jo ikke til å bytte her i Norge heller. De passer ihvertfall på å gjøre det klart at de er jesusfolk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2004 Det kan selvsagt være tilfelle, har bare ikke sett denne varianten før. Syntes det var litt snedig med "hjemmesnekra" EU-skilt. Kan forresten ikke huske å ha sett en eneste tysk bil med den gamle typen skilt på mange, mange år, så der tror jeg nesten de må bytte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2004 Vel, det er slik belgiske skilter ser ut. Den røde rammen er ytterkanten av skiltet. Renault-logoen til venstre og EU/Belgia-merket til høyre er en form for skiltplate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juli 16, 2004 Share Skrevet Juli 16, 2004 Har sett utenlandske biler av eldre type med gamle skilt der de bare har motert skiltplate med det blå feltet med stjerner og bokstaven til landet. Dette er sikkert fordi det har blitt påbudt, men at de ikke kan pålegge folk å kjøpe helt nye skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 20, 2004 Forfatter Share Skrevet August 20, 2004 Så en annen Belgisk bil ved Holmenkollen i ferien, den hadde denne typen skilt bak, og vanlig EU-standard foran. Sikkert en belgisk greie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2004 Share Skrevet August 20, 2004 Det kan være ja. Så en med samme/lignende skilt i Horten tidligere i sommer, men så den bare bakfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Kommer det ikke nye skilt til norge snart da? med blått felt og N på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 25, 2004 Forfatter Share Skrevet August 25, 2004 De skulle visst komme i september, men er utsatt var det siste jeg hørte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 De skulle visst komme i september, men er utsatt var det siste jeg hørte. hmm, Hva koster det for nye skilt a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 25, 2004 Forfatter Share Skrevet August 25, 2004 Du MÅ ikke bytte til ny type skilt da, det går jo veldig mange biler med den forrige typen skilt ennå. Vil tro pris ligger på kanskje 500,- for et par, men dette blir egentlig gjetting fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 er jo mye tøffere med nye skilt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Hmm. Tror jeg betalte 430,- for mine jeg. Det er et knapt år siden (oktober 2003). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 De nye skiltene med blått felt med nasjonalbokstaven N og norsk flagg kommer ikke på en stund fordi biltilsynet glemte å søke EU om å få bruke dette. Så de venter nå på at søknaden skal behandles. Kommer sikkert til å ta evigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Haha. Glemte ja... Proffer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå