Gjest Skrevet Juli 18, 2004 Skrevet Juli 18, 2004 Er det noen som vet litt om hvilke motorer som går om hverandre? Kan jeg for.eks ta en motoren til en M3 `93 mod og bytte den med min 320?
Gunnar Skrevet Juli 19, 2004 Skrevet Juli 19, 2004 Hvis du bytter hjernen, girkassen, diffen, akslingene, eksosanlegget (m/ grenrør) i tillegg til motoren så går de om hverandre, ja... Forøvrig så hører ikke denne posten hjemme under Kjøp & Salg, så jeg flytter den nå. Det betyr at du må registrere deg for å kunne svare. Det er kun Kjøp & salg som er åpen for gjeste-innlegg.
tomi Skrevet Juli 20, 2004 Skrevet Juli 20, 2004 Hehehe litt i det meste laget Hva må gjøres for å bytte til en 325 motor da? Er det sann at alle M50 maskoner går om hverandre? motorfester osv..
Desloch Skrevet Juli 23, 2005 Skrevet Juli 23, 2005 Hvis du bytter hjernen, girkassen, diffen, akslingene, eksosanlegget (m/ grenrør) i tillegg til motoren så går de om hverandre, ja... Bare av nysgjerrighet, hvor mye får man alt dette for brukt tro? Kommer man under 20 000 kr? Har 325i fra før, men må jeg bytte alt du nevnte her?
jonr Skrevet Juli 23, 2005 Skrevet Juli 23, 2005 Hvis du bytter hjernen, girkassen, diffen, akslingene, eksosanlegget (m/ grenrør) i tillegg til motoren så går de om hverandre, ja... Bare av nysgjerrighet, hvor mye får man alt dette for brukt tro? Kommer man under 20 000 kr? Har 325i fra før, men må jeg bytte alt du nevnte her? under 20 000 for alt det der i m3 ? tviler VELDIG på det
frodekrs Skrevet Juli 25, 2005 Skrevet Juli 25, 2005 Fra 320 til 325 da? er det nåkk å bare bytte motor å hjernen da? er det samme grenrør på en 320 og 325? (e36) Er en 325 motor til e36 og e46 lik?
Bmw323i Skrevet Juli 25, 2005 Skrevet Juli 25, 2005 fra 320 til 325 så er det likt ja. men du må vell kanskje ha girkassen og, da utvekslingen er anderledes fra 320 og 325.
Custom Edition Skrevet Juli 25, 2005 Skrevet Juli 25, 2005 får kjappere aks og litt lavere toppfart hvis du beholder 320-kassa på en 325-motor.. kompis som har en 320 med 325-motor og 320-kasse.. funker som faen
webby Skrevet Juli 26, 2005 Skrevet Juli 26, 2005 Bare en 3 liters M3 motor må du jo regne med å betale 30000 for en 3,2 ca50000, så kan du jo bare regne vidre da. gearkasse 4-5tusen eksos ca 4-5tusen diffen må du ikke bytte bare bør, kanskje du må bygge om mellomakselen, er ikke sikker på om det sitter stor hardy skive på den du har nå. Men tenk så mye morro du får for de pengene! Må jo holde sirkulasjonen ved like
Håvard ///M3 Skrevet Juli 26, 2005 Skrevet Juli 26, 2005 Jeg har bygd om fra 325i til M3 og har byttet absolutt ALT, kostet meg 50 000. Fikk tak i kjørbar bil i sverige med 100 000km som var i topp stand i samarbeid med Helge Vik. Karroseriet(coupe0 og interiør beholdt han da jeg har dette fra før.
frodekrs Skrevet Juli 26, 2005 Skrevet Juli 26, 2005 Blir det akkurat det samme om jeg går fra 320 til 325 eller fra 320 til 328? Kan 320 girkassa og diffen brukes med 328 motor også? Både 320,325 og 328 ser vel ca helt lik ut på utsjående? Er det noe å spare på å reise til sverige å hente motor?
R Andersen Skrevet Juli 26, 2005 Skrevet Juli 26, 2005 Blir det akkurat det samme om jeg går fra 320 til 325 eller fra 320 til 328?Kan 320 girkassa og diffen brukes med 328 motor også? Både 320,325 og 328 ser vel ca helt lik ut på utsjående? Er det noe å spare på å reise til sverige å hente motor? det skal gå bra det. og det er litt å spare ved å handle i sverige.
webby Skrevet Juli 26, 2005 Skrevet Juli 26, 2005 Jeg har bygd om fra 325i til M3 og har byttet absolutt ALT, kostet meg 50 000.Fikk tak i kjørbar bil i sverige med 100 000km som var i topp stand i samarbeid med Helge Vik. Karroseriet(coupe0 og interiør beholdt han da jeg har dette fra før. Hva fikk du for 50 tusen sa du? motor gearkasse og komplett understell med bremser eksos og alt som trengs for 50 så kan du være godt fornøyd
Håvard ///M3 Skrevet Juli 27, 2005 Skrevet Juli 27, 2005 ja, motor(med alt av radiatorer,deksler og tanker), girkasse, eksos, mellomaksel,fram og bakstilling med nye dempere, bremser++ Eneste jeg måtte kjøpe selv var girkule da denne ble glemt igjen. Skiftet selvfølgelig alt av foringer når først alt var liggende ute.
panasync Skrevet Juli 27, 2005 Skrevet Juli 27, 2005 Forksjellen på utvekslinga i en e36 ligger i diffen og ikke i girkassa Så om du har en girkasse fra 320 eller 325 skal ikke være forskjellig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå