tlysaa Skrevet Juli 20, 2004 Share Skrevet Juli 20, 2004 Når jeg svinger så kommer det gnikkelyd/ knirkelyd fra rattet. Går det ann å smøre? kanskje skru av rattet å smøre en eller annen plass??? Er helt fersk her inne på forumet, har akkurat kjøpt meg 318i E36. Er litt småfiks, så kommer sikkert til å komme med masse rare spm her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 20, 2004 Share Skrevet Juli 20, 2004 har å en litn sånn knirke(gnikke) lyd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenGB Skrevet Juli 27, 2004 Share Skrevet Juli 27, 2004 Har slike knrikelyder jeg å, 318i 91 mod, e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 28, 2004 Share Skrevet Juli 28, 2004 flere som har, men ingen hvet hovordan man skal bli kvitt den... hva kam man smørre med...? og hvor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 28, 2004 Share Skrevet Juli 28, 2004 Det er nok kontaktene til tuta. Smør de med fett, så forsvinner nok lyden (helt vanlig problem på E36). Tror dere må av med rattet for å komme til, hvis det ikke holder med et eller annet deksel i underkant. Hadde samme "skrapelyden" selv, men bare når det var kaldt. Kom aldri så langt at jeg fiksa det. Dere som har airbag må ta det litt rolig når dere messer med rattet og dashbordet. Tror nok helst jeg hadde fått en forhandler til å fikse. Liker ikke å messe med airbaggene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 29, 2004 Share Skrevet Juli 29, 2004 nå skal d smøres (har bare knirking noen ganger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet August 18, 2004 Share Skrevet August 18, 2004 Har slike knirkelyder jeg også, men de kan jo bare høres om man lytter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet August 19, 2004 Share Skrevet August 19, 2004 Er man døv, merker man skjelden lyder i bilen (gammelt jungelord) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet August 19, 2004 Share Skrevet August 19, 2004 Ble kvitt den lyden jeg. Sitter noen børster rett bak rattet som går på en plate. Smørte disse og lyden forsvant. Brukte faktisk bare WD40. Jeg har E34, men regner med at det tilnærmet likt på deres biler. Tok bare av dekslene rundt rattstammen. Lett å komme til var det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 19, 2004 Share Skrevet August 19, 2004 Det er tutegreiene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 19, 2004 Share Skrevet August 19, 2004 Dere må tute mer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå