Gå til innhold

Bilder av E60 545i med sportspakke


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Hubba hubba :D Vilhavilhavilhavilhavilha. Jeg SKAL ha en E60/E61 som neste bil (tror jeg :)) Si hva du vil, men JEG synes de er fantastisk flotte biler. Spesielt de mørk blå metallikk med 19tommere. De kan jo se ut som om det er standard i sportspakken, så da er jo den bankers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg tar ikke sammenligningen helt. Hva er det som gjør at du mener den er pappbil å kjøre? Interiøret? Kjørefølelsen? Annet?

Synes ikke den føles pappbil å kjøre i det hele tatt. Har kjørt 520ia og 525da, og synes de var bedre enn det meste annet (bortsett fra at 520ia-en var en smule daff med fire mann i...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Hubba hubba Vilhavilhavilhavilhavilha. Jeg SKAL ha en E60/E61 som neste bil (tror jeg ) Si hva du vil, men JEG synes de er fantastisk flotte biler. Spesielt de mørk blå metallikk med 19tommere. De kan jo se ut som om det er standard i sportspakken, så da er jo den bankers.

_________________

Jepp! Må nok bli en slik neste gang... Ser for meg sølv el sort metallic, M5 front, kompressor, 19" el 20" felg, s.sett og Ac Schnitzer effekt + grenrør.. (om et par år :cry: ) (er vel ikke kommet så mye deler enda heller??)

Det er bare å sette det opp på ønskelista å håpe på det beste :santa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...