Peoplez Skrevet Juli 29, 2004 Share Skrevet Juli 29, 2004 Hei. Lurer på å kjøpe noen 215/45/17 goodyear eagle f1 dekk (tysk produserte) er det noe bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 29, 2004 Share Skrevet Juli 29, 2004 Hørt noe om at de visstnok ikke tåler banekjøring særlig bra, men til vanlig kjøring er det helt topp dekk imo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eontetra Skrevet Juli 30, 2004 Share Skrevet Juli 30, 2004 Jeg kjører rundt på slike. Jeg er veldig fornøyd med de! De er rimelig støysvake og gode på vått føre (har fått testet dette her på vestlandet ja ). Regn med litt sporing, men det må man vel uansett med slike dimensjoner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 30, 2004 Share Skrevet Juli 30, 2004 Har 225 40 18" nokian dekk på min, de ligger utrolig godt på veien ! Ikke antydnung til sporing i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 30, 2004 Share Skrevet Juli 30, 2004 Regn med litt sporing, men det må man vel uansett med slike dimensjoner... Prøvd å øke lufttrykket noe? Har ikke plagsomt mye med 235/40/17 jeg og har kjørt gy f1 i 215/40/17 og det var helt uten sporing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2004 hehe, jauda.. eg bur på vestlandet, så eg vet alt om sporing og vann planing osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 1, 2004 Share Skrevet August 1, 2004 GSD3-greiene er vel siste utgave, og de skal være veldig bra til vanlig kjøring, men smelter visst bort ved banekjøring. Vet flere som har slike til vanlig gatebruk og er meget fornøyde... Har ellers, som jeg har nevnt mange ganger før, god erfaring med Nokian-dekk når det kommer til sporing. Akkurat som Sperre lenger oppe i tråden her... De har som regel rundere kanter, og det er tydeligvis alfa omega når det kommer til sporing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå