joppe Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 hull er hull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet August 27, 2004 Share Skrevet August 27, 2004 Hår på hodet, og KUN der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir_Hood Skrevet Desember 2, 2004 Share Skrevet Desember 2, 2004 Blondiner er som regel finere enn brunetter, men igjen så finnes det som sagt tidligere virkelig fine brunetter da... Men du må egentlig vurdere hva du vil gå for utifra hvordan fargen passer bilen da... (er tross alt det som er avgjørende) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 2, 2004 Share Skrevet Desember 2, 2004 Så lenge de har noe mellom øra så spiller det ingen rolle hvilken farge på håret de har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet Desember 2, 2004 Share Skrevet Desember 2, 2004 Blondine eller brunette....Bare 99.99% av håret finnes på hodet er det det viktigste! Og...Boobs and ass må være fit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 3, 2004 Share Skrevet Desember 3, 2004 synest faktisk brunneter er hottere en blondiner jeg ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Desember 3, 2004 Share Skrevet Desember 3, 2004 Jeg er vel supernorsk, liker blondiner me store brøst og blåe øyne er det noen som _ikke_ gjør det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Desember 3, 2004 Share Skrevet Desember 3, 2004 Brunetter eller blondiner? Ja takk, begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 3, 2004 Share Skrevet Desember 3, 2004 Brunette selvsagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Desember 8, 2004 Share Skrevet Desember 8, 2004 brunetter er favoritten en dag og blondiner er neste dag... kommer ann på hva den siste fine dama jeg så var eller hva jeg er minst lei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 8, 2004 Share Skrevet Desember 8, 2004 Hahha, for en diskusjon på et bilforum, men jaja Finnes det noen jenter her inne da, som jeg kan diskutere hårfargen på mannfolk med?? Viss jeg blir nødt til å henge med i denne diskusjonen så får vel jeg si blondiner (er jo det selv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Desember 8, 2004 Share Skrevet Desember 8, 2004 Finnes det noen jenter her inne da, som jeg kan diskutere hårfargen på mannfolk med?? : Du er nok en minoritet i så måte men det hadde vært morsomt å sett hva kvinnene synes om menns hårfarge Det sies jo at menn liker blondiner, hvis så er sant så er det (høye og) mørke menn kvinnene vil ha. eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 8, 2004 Share Skrevet Desember 8, 2004 Det er liksom det en hører vi kvinnfolk vil ha, høye mørke, kjekke menn... Liksom det dere "vil ha" er lave blondiner me store pupper og nice ass... Men seriøst, er jo ikke hårfargen vi går etter da... er jo hele mannen Min mann er forresten høy, lys og skamdigg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Desember 8, 2004 Share Skrevet Desember 8, 2004 Ja fordommer så det monner hehe Heldigvis er realiteten litt mer nyansert enn som så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Desember 9, 2004 Share Skrevet Desember 9, 2004 Blondiner!!! http://www.bmwguiden.no/modules.php?full=1&set_albumName=album96&id=Bilde_011&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå