ragabast Skrevet August 3, 2004 Share Skrevet August 3, 2004 Hei har funnet et tilbud på dekk og felg som ser for bra ut til å være sant: http://www2.blocket.se/view/2868240.htm?l=0&c=1&city=0 men - dekkene som leveres med er av typen TYFOON SUCCESSOR, skal visstnok lages av Continetal, grossisten er: www.inter-sprint.nl - men finner ingen tester av dette dekket. Noen som kjenner til egenskaper til dette dekket. Lyd? Rullemotstand, ved vått føre? ha en fortsatt glad dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 3, 2004 Share Skrevet August 3, 2004 Burde ta deg en tur innom Sharif's Dekksenter ved Skedsmokorset, selger nye felger og dekk til under halv pris av det du betaler andre steder ! Har hørt at continentaldekka ikke er noe særlige ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 3, 2004 Share Skrevet August 3, 2004 Continental kommer da godt ut av tester og slikt. F.eks her: http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=22513 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 5, 2004 Share Skrevet August 5, 2004 Har selv denne typen dekk bak nå i dimensjon 235/40/17, men er ikke helt fornøyd. Synes dekket blir for "geleaktig", altså mykt, og kan vel slippe ganske lett ved litt aktiv kjøring på vått føre (tenker mest på skarpe svinger). Legg heller i noen få hundrelapper til å få et dekk du kommer til å bli bedre fornøyd med. De jeg kjøpte fra sa at dekket skulle være meget bra på støy iallefall, ikke at jeg merket store forskjellen fra mine gamle Bridgestone Turanza dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 5, 2004 Share Skrevet August 5, 2004 Hva støy angår så er det nok fordekkene som er viktigst. Hørte forresten at Nokian NRV skulle ha lite støy, men jeg syntes de støya mye. Mulig det var fordi jeg bytta fra godt innkjørte Falken-dekk. Er vel liten tvil om at mye mønster støyer mer enn lite... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318is coupe Skrevet August 5, 2004 Share Skrevet August 5, 2004 Sjekk ut www.autoborsen.se dersom dere skal ha gode tilbud på 17"/18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 5, 2004 Share Skrevet August 5, 2004 Ikke www.autopower.se du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå