joppe Skrevet August 6, 2004 Share Skrevet August 6, 2004 Serriøst, hvem i alle dager har designet disse setene? Det er det styggeste jeg noen gang har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prog_Kick Skrevet August 6, 2004 Share Skrevet August 6, 2004 er det ikke bare org bmw seter, som er trekt om? personlig synes jeg nå bmw burde brukt dem sportsetene sine i alle bilene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet August 6, 2004 Share Skrevet August 6, 2004 enig forferdelig farge\fasong på de seten,,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet August 6, 2004 Share Skrevet August 6, 2004 Dem er kansje ikke så stygge i virkligheten enn som på bilden. Fargen er stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 6, 2004 Share Skrevet August 6, 2004 Ser ut som relativt normale skinnseter synes jeg, bortsett fra at de var litt vel gulige. Kan være blitzen også som fucker opp litt. Blitz og bilbilder går dårlig sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 8, 2004 Share Skrevet August 8, 2004 kan se ut som om at det er blitzen som fucker det litt opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet August 12, 2004 Share Skrevet August 12, 2004 PS gutter! Desverre så er det nok ikke bliz'n som fucker det opp det leveres biler med disse "grelle " fargene i setene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 at DET GÅR ANNNNNNNNNNNNN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 tror å håper at de ser bedre ut live de setene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 Ja ser litt bedre ut live. Onkelen min har sånne i sin 530d som jeg kjørte i går. Så at det ikke var like ille da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 egentli så likte æ di litt, va litt "knæsj" ves du hadde hatt en gul/svart bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet August 15, 2004 Share Skrevet August 15, 2004 Ikke samme seter men samme fargen. Er sportsseter han har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå