joppe Posted August 6, 2004 Share Posted August 6, 2004 Serriøst, hvem i alle dager har designet disse setene? Det er det styggeste jeg noen gang har sett! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prog_Kick Posted August 6, 2004 Share Posted August 6, 2004 er det ikke bare org bmw seter, som er trekt om? personlig synes jeg nå bmw burde brukt dem sportsetene sine i alle bilene! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw_fl Posted August 6, 2004 Share Posted August 6, 2004 enig forferdelig farge\fasong på de seten,,,, Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M power Posted August 6, 2004 Share Posted August 6, 2004 Dem er kansje ikke så stygge i virkligheten enn som på bilden. Fargen er stygg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted August 6, 2004 Share Posted August 6, 2004 Ser ut som relativt normale skinnseter synes jeg, bortsett fra at de var litt vel gulige. Kan være blitzen også som fucker opp litt. Blitz og bilbilder går dårlig sammen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naitsirk Posted August 8, 2004 Share Posted August 8, 2004 kan se ut som om at det er blitzen som fucker det litt opp... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Arne Posted August 12, 2004 Share Posted August 12, 2004 PS gutter! Desverre så er det nok ikke bliz'n som fucker det opp det leveres biler med disse "grelle " fargene i setene! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw_fl Posted August 13, 2004 Share Posted August 13, 2004 at DET GÅR ANNNNNNNNNNNNN Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naitsirk Posted August 13, 2004 Share Posted August 13, 2004 tror å håper at de ser bedre ut live de setene.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SE Posted August 13, 2004 Share Posted August 13, 2004 Ja ser litt bedre ut live. Onkelen min har sånne i sin 530d som jeg kjørte i går. Så at det ikke var like ille da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naitsirk Posted August 13, 2004 Share Posted August 13, 2004 egentli så likte æ di litt, va litt "knæsj" ves du hadde hatt en gul/svart bil.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SE Posted August 15, 2004 Share Posted August 15, 2004 Ikke samme seter men samme fargen. Er sportsseter han har. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts