Marjusen Skrevet August 11, 2004 Share Skrevet August 11, 2004 Heisann folkens. Lenge siden jeg har vært inne her nå, menmen:) Jeg skal selge bmw'en min pga. leilighetkjøp. Skal derfor selge den jeg har på finn.no osv osv. Derfor hadde det vært fint om dere kanskje kunne gi meg en pekepinne på hva slags pris jeg kan forlange for vogna. Her kommer litt info om bilen: BMW 318ti Compact E36 -95modell 160.000km 140hk, svart, 17" alu sommerfelger med nesten helt nye dekk, 15" alu vinterfelger med helt nye piggfrie vinterdekk. sentrallås, takluke, abs og Senket 35mm/40mm, rieger sideskjørt, lumma hekk, lumma frontfanger med cup wing, bakrutespoiler, lav vinge med bremselys. Sidewings og lyktespoilere følger også med, men ikke satt på. Stereo: Pioneer spiller, DLS frontsett 3-veis og en DLS 12" sub. 4kanals forsterker. Også en del interiør styling som girkule, pedaler og hånbrekk kit +++ Ny clutch nå, ny dynamo, nytt batteri og byttet olje hver 7-8000km. Har kvittering og servicehistorikk på alt. Hva kan jeg forlange på dette? *begynner nesten å grine ved tanken på hvor mange tusen jeg kommer til å tape på bilen min, menmen* Får håpe jeg heller tjener på leiligheta da. Håper på raskt svar da folkens, trenger å selge denne kjapt, og jeg vil ikke sette for høy pris så den aldri blir solgt. Marius PS!!! Jeg skal selge ett par stoler som aldri har vært brukt. F.K Automotive stoler, svarte. Selges for 2500,- som er halv pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 11, 2004 Share Skrevet August 11, 2004 trenger bilde av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjusen Skrevet August 11, 2004 Forfatter Share Skrevet August 11, 2004 driver og skal ta bilder denne uka, har ikke dig.cam. Men ingen prisantydninger engang?? sånn ca. bilen er pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46:* Skrevet August 11, 2004 Share Skrevet August 11, 2004 vilke type bil passer stolene på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjusen Skrevet August 11, 2004 Forfatter Share Skrevet August 11, 2004 det er også effektanlegg på bilen. superspring anlegg med en enkel oval tut. da har jeg nevnt alt tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 11, 2004 Share Skrevet August 11, 2004 110.000 kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 11, 2004 Share Skrevet August 11, 2004 Kan sikkert få mer enn 110.000,- hvis han finner noen som er ute etter en styla bil med anlegg og det hele, men det er vanskelig når man har dårlig tid... Og prisene har virkelig rast det siste året! Nå får man E36 til 40k og E39 til 140k... Og E36 cab til 130k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjusen Skrevet August 11, 2004 Forfatter Share Skrevet August 11, 2004 stemmer...jeg hadde tenkt å sette den til 109.000,- og muligens gå ned til 105.000. Da er jeg akkurat i null i det jeg skylder på den. Det er uansett ikke noe heftelser på bilen da, ettersom jeg har sikkerhet i form av kausjon i stede:) menmen Om dere veit om noen som er intr. så si i fra da. Så skal jeg få tatt masse bilder til helga. bilen står på gjøvik marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 11, 2004 Share Skrevet August 11, 2004 PS!!! Jeg skal selge ett par stoler som aldri har vært brukt. F.K Automotive stoler, svarte. Selges for 2500,- som er halv pris. passer til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjusen Skrevet August 11, 2004 Forfatter Share Skrevet August 11, 2004 dem passer vel alle biler, må da kjøpe understell til din bil er understell til e36. men det var en som sku ha dem, og ga bud på 2500,- noen over?? ellers selges dem 16.30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 11, 2004 Share Skrevet August 11, 2004 2500,- for begge to? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjusen Skrevet August 12, 2004 Forfatter Share Skrevet August 12, 2004 ja, for begge to ja:) han som sku ha dem har ikke sendt meg melding enda... så om noen byr over 2500 i løpet av dagen så er dem solgt til h.b marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 16, 2004 Share Skrevet August 16, 2004 Du får legge de ut under kjøp & salg. Vil tro noen er interesserte, men er nok flere som ser der enn i en tråd med en helt annen overskrift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjusen Skrevet August 17, 2004 Forfatter Share Skrevet August 17, 2004 sant det, men nå er dem solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå