e46:* Skrevet August 12, 2004 Share Skrevet August 12, 2004 enn disse angel eyes som di selger på samme sted(xenonupgrade.com),er de no brukbar da ,tenkte til min e46.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 12, 2004 Share Skrevet August 12, 2004 ???? Du vaser om egentlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 12, 2004 Share Skrevet August 12, 2004 Han mener/spør om angel eyes'ene de selger der er bra... Jeg personlig vet ikke kvaliteten på slike, men tanke på lysstyrke o.l, men det er iallefall et billigere alternativ enn å kjøpe komplette lykter. På linken under finner du et annet firma som selger slike som er ferdig koblet. Er på tanken å kjøpe slike selv til min e36, men jeg kjøper heller komplette lykter viss det blir aktuelt. http://toyshop.no/catalog/default.php?c ... 20ebddb13d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 13, 2004 Share Skrevet August 13, 2004 har komplette lykter til min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå