e46:* Posted August 12, 2004 Share Posted August 12, 2004 enn disse angel eyes som di selger på samme sted(xenonupgrade.com),er de no brukbar da ,tenkte til min e46.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sperre Posted August 12, 2004 Share Posted August 12, 2004 ???? Du vaser om egentlig ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil 323i E36 Posted August 12, 2004 Share Posted August 12, 2004 Han mener/spør om angel eyes'ene de selger der er bra... Jeg personlig vet ikke kvaliteten på slike, men tanke på lysstyrke o.l, men det er iallefall et billigere alternativ enn å kjøpe komplette lykter. På linken under finner du et annet firma som selger slike som er ferdig koblet. Er på tanken å kjøpe slike selv til min e36, men jeg kjøper heller komplette lykter viss det blir aktuelt. http://toyshop.no/catalog/default.php?c ... 20ebddb13d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naitsirk Posted August 13, 2004 Share Posted August 13, 2004 har komplette lykter til min Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts