M3_CSL Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Er klar over at det er 35km/t, men har det vært det alltid?Slik har det vært i de 15+ årene jeg har hatt lappen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Litt usikker. Men tror vel egentli det har vært sånn ei stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Er klar over at det er 35km/t, men har det vært det alltid?Slik har det vært i de 15+ årene jeg har hatt lappen... Hmm. Er du sikker på at det ikke var prosentsatser slik Erik beskrev tidligere i threaden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Hmm. Er du sikker på at det ikke var prosentsatser slik Erik beskrev tidligere i threaden? Det var ikke prosentsatser da jeg kjørte opp, i 1992, men det var det en eller annen gang før der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Det var ikke prosentsatser da jeg kjørte opp, i 1992, men det var det en eller annen gang før der. Såpass ja, nei da er jeg jammen ikke sikker. Kompisen det gjelder er bare 1 år eldre enn meg (1980-mod), og det var på vei til skolen (VGS), så han var 18/19 år. Så da var det nok 35km/t som gjaldt. Jaja. Samme kan det egentlig være. SÅ viktig var det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå