Gå til innhold

Prosjekt: Koble til bærbar mp3 spiller i e39 - Del 2


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 8 months later...
  • 1 month later...

Den bryteren som sitter på strømuttaket i hanskerommet ditt - åssen har du fixa det? Det sitter ingen bryter der på min (tror jeg...). Også hvordan har du fått henta ut strøm derfra? Bytta ut no greier eller kobla rett på uttaket som allerede er der?

Veldig bra veiledning forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den er vel litt mindre enn iPod'en. Også kan den brukes som ekstern harddisk. Bare å plugge den i usb så installerer den seg selv so en ekstern harddisk. Trenger ikke noe programvare. Det har ikke iPod'en heller.

Denne har jeg.

Dette er den nye med fargeskjerm osv.

Mest av alt kunne jeg tenkt meg denne bærbare divx/xvid spilleren med fargeskjerm og tv-ut.

eg har nye iPod Photo 60 Gb i bilen. 12000 sangar på den, og backup av alle digitalbilda mine...genialt spør du meg.

Alt kobla til orginal BMWspelaren med IceLink plus. Då betjenar eg ipoden frå rattet og tittel og artist kjem opp i displayet på BMWanlegget. :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tittel på CD på sidplayet i min idrive..

syns BMW skulle fikset en smart browser til idrive hvor man kunne legge inn mp3 i en harddisk ibilen eller noe ... ett eller annet veldig smart.. det kommer vel..

eneste problemet er at mp3-formatet suger kuk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tittel på CD på sidplayet i min idrive..

syns BMW skulle fikset en smart browser til idrive hvor man kunne legge inn mp3 i en harddisk ibilen eller noe ... ett eller annet veldig smart.. det kommer vel..

eneste problemet er at mp3-formatet suger kuk....

iPod adapteret IceLink er ikkje komen til 5-serie enno. Så eg ventar med å kjøpe 5-serie.. :wink:

Mp3 er noko dritt ja...det er det liten tvil om. Men du kan bruke AAC koding eller Apple Lossless koding, den siste gjer nesten tilnærma CD kvalitet på iPod. Formatet er i iTunes. Men dette gjeld sjølvsagt musikk som du sjølv importerar frå cd. Dersom ein hentar frå nettet så er det nesten berre Mp3 å finne. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller nesten aldri noe annet en HDCD eller CD...

tror ikke man hører noen radikalt stor forskjell i BMW-anlegg da de ikke er noespesiellt gode uansett.... setter man inn en brent CD med ..tja.. 320 kbps mp3 filer låter det guffent på mitt heime-anlegg ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har den hifi logic greia i min bil... fungerer greit nok det... men jeg er litt hifi-gal sådet blir skjelden godt nok...

en bekjennt av meg jobber på en hifi-butikk så fikk være med på testing av anlegg til 700.000 spenn... det var litt artig ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er moro med litt Hi-fi... selv har jeg et veldig bråkete og dårlig anlegg til mp3

Nad C272 & C372 Bridget med noen Cerwin Vega! høyttalere .. 15" bass og greier .. spiller høyt i alle fall..

Hadde et mye bedre anlegg før.. men så ville gammle far ha det tilbake :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har nye iPod Photo 60 Gb i bilen. 12000 sangar på den, og backup av alle digitalbilda mine...genialt spør du meg.

Helt til noen drar opp leathermanen og skjærer hull i taket ditt. Plutselig er alle privatbildene dine på nett.. eller om du mister den når du evt. har den i lomma. Liker svært dårlig å "gå rundt" med slike ting. Det bør lagres sikkert og fast.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er jeg veldig enig i... hva trenger man alle de bildene til uansett ...

har en 1000 gb ekstern LaCie harddisk jeg slenger alle ting jeg kanskje har bruk for..

kjempe-praktisk...

Photo-ipoden er også jævlig feit.. det er litt synd egentlig ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...