Hakon Skrevet August 16, 2004 Share Skrevet August 16, 2004 heisann..har ett lite problem på min 3.18 E36. ene dempern bak var gående så den subba nesten nedpå gummien. byttet i dag begge dempere bak, men fortsatt detter den ned på den ene siden. Noen som har noen forslag på dette problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 16, 2004 Share Skrevet August 16, 2004 Byttet du foringene på toppen av demperene også? Jeg tenker på de foringene som står fastskrudd i karrosseriet og som demperstangen går igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet August 17, 2004 Share Skrevet August 17, 2004 Høyden på bilen bestemmes vel av fjærene og ikke av demperene, eller så kan det vel hende at bilen synker noe sammen hvis diverse foringer har blitt dårlige, men da skal de være virkelig dårlige..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 17, 2004 Share Skrevet August 17, 2004 Har hørt at det skal kunne gå an at fjærene bak på E36 knekker, men du har vel helst sett på de når du bytta dempere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 17, 2004 Share Skrevet August 17, 2004 Tror nok det er foringene dine som er gåene... Det er vel nesten en forbruksvare på ihvertfall e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 19, 2004 Share Skrevet August 19, 2004 foringer, fornruksvare.. kanskje det, jeg har ikke noe problem med mine.. men som de sier, sjekk foringene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 19, 2004 Forfatter Share Skrevet August 19, 2004 fjærene er hele ja. kjøpt topplager/foring nå så da får vi se om det gjør nytten..håper det duger! begynner å koste penger....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 26, 2004 Forfatter Share Skrevet August 26, 2004 der var den i orden. byttet som sagt demperne først..så ble det foring/toppakningen på demper, altså feste i karosseriet. det var rimelig gåendt... takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå