Hakon Posted August 16, 2004 Share Posted August 16, 2004 heisann..har ett lite problem på min 3.18 E36. ene dempern bak var gående så den subba nesten nedpå gummien. byttet i dag begge dempere bak, men fortsatt detter den ned på den ene siden. Noen som har noen forslag på dette problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode H. Posted August 16, 2004 Share Posted August 16, 2004 Byttet du foringene på toppen av demperene også? Jeg tenker på de foringene som står fastskrudd i karrosseriet og som demperstangen går igjennom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kure Posted August 17, 2004 Share Posted August 17, 2004 Høyden på bilen bestemmes vel av fjærene og ikke av demperene, eller så kan det vel hende at bilen synker noe sammen hvis diverse foringer har blitt dårlige, men da skal de være virkelig dårlige..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted August 17, 2004 Share Posted August 17, 2004 Har hørt at det skal kunne gå an at fjærene bak på E36 knekker, men du har vel helst sett på de når du bytta dempere... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sperre Posted August 17, 2004 Share Posted August 17, 2004 Tror nok det er foringene dine som er gåene... Det er vel nesten en forbruksvare på ihvertfall e36 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naitsirk Posted August 19, 2004 Share Posted August 19, 2004 foringer, fornruksvare.. kanskje det, jeg har ikke noe problem med mine.. men som de sier, sjekk foringene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hakon Posted August 19, 2004 Author Share Posted August 19, 2004 fjærene er hele ja. kjøpt topplager/foring nå så da får vi se om det gjør nytten..håper det duger! begynner å koste penger....hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hakon Posted August 26, 2004 Author Share Posted August 26, 2004 der var den i orden. byttet som sagt demperne først..så ble det foring/toppakningen på demper, altså feste i karosseriet. det var rimelig gåendt... takk for hjelpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts