Gå til innhold

Breyton Magic t.s


Frode H.
 Share

Anbefalte innlegg

Breyton Magic 8,5x17" ET 44 til salgs.

Det er 2 gode 235/45-17 Uniroyal dekk med 5-6mm mønsterdybde,

og 2 mindre gode 255/40-17 Klèber med ca. 2,5-3,5mm mønster.

Dette er solide felger som hadde en veilledende pris på over 6000,- pr.stykk + dekk når de var nye.

Felgene er helt skadefrie men de begynner å bli litt dårlige i klarlakken.

Jeg har hatt de på en E36 men de passer også til E46.

Det høye innpresset gjør at du kan ha opptil 255 dekk bak uten å valse hjulbuene.

Selges kr. 6000,- eller bud.

Kontakt:

Frode Hegerland

Tlf. 92449987

fro.heg@frisurf.no

IMG_1898.sized.jpg

IMG_1901.sized.jpg

IMG_1902.sized.jpg

IMG_1900.sized.jpg

IMG_1899.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver antall mm igjen på dekkene. Er det fra de slitemerkene eller helt i "bunnen" av mønstret?

Sender du eventuelt felgene, eventuelt dele frakt ved kjøp?`

Har du flere bilder, f.eks. av innsiden?

Er interresert, men bor tross alt 4 mil unna Trondheim, så blir et godt stykke å kjøre viss du ikke sender...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil egentlig tippe at Frode skal til Våler 4-5. sept, og hvis ikke du skal selv, så skal garantert noen andre fra Trheimsområdet ned. Det bør gå an å fikse rimelig transport på den måten. Det blir nok ganske dyrt ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg målte antall mm helt fra bunnen av mønsteret.

Jeg kan sende felgene men må vite hva frakten blir først om vi eventuelt skal dele de utgiftene.

Jeg skal få tatt noen flere bilder og legge ut i løpet av kvelden.

Jeg vil egentlig tippe at Frode skal til Våler 4-5. sept, og hvis ikke du skal selv, så skal garantert noen andre fra Trheimsområdet ned. Det bør gå an å fikse rimelig transport på den måten. Det blir nok ganske dyrt ellers...

Det blir nok ikke Vålertur på meg i år , Gunnar. Det har vært en dyr sommer så jeg vil rett og slett ikke ta meg råd til det, selv om det hadde vært gøy. Var på Revebanen og raste litt ifra meg i går :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok ikke Vålertur på meg i år , Gunnar. Det har vært en dyr sommer så jeg vil rett og slett ikke ta meg råd til det, selv om det hadde vært gøy. Var på Revebanen og raste litt ifra meg i går :twisted:

Okay. Fullt forståelig det. :) Er kanskje noen andre fra området som skal da, men det blir vel gjerne mye pes å drasse på fire hjul hele helga. :?

Ble det vått på Reve? Ble det bra tid på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en dårlig løsning å frakte de med bil, de tar faktisk utrolig stor plass. Det greieste er nok Nor-Cargo eller noe slikt.

Det var vått når vi kom til banen (endel dammer på utsatte steder), men det tørket helt opp til vi hadde tidskjøring. Bestetiden min ble 1:56.68

Har kjørt på 1:45.50 tidligere så jeg var ikke helt fornøyd. Jeg kjørte på flett nye dekk og jeg hadde ikke sjanse til å kjøre fortere. Det var nok litt for mye mønster i dekkene. Kjente det godt på bilen at dekkene gav seg mer enn de burde. Men gøy var det nå alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenemballerte pakker - forhåndsbetalte adressekort

Opptil 10 kg

107,-

10 - 25 kg

183,-

Fant dette på Posten.no, men er usikker på hvilken av dem det er. Vet du ca hvor mye de veier? Veier 2 stk hjul mindre enn 25 så koster det jo ikke mere enn 366 NOK og sende slik som jeg skjønner det, men da må man ha egenembalerte pakker. Kanskje ikke så lett å pakke felger trygt som skal fraktes så lang med tanke på skader?

Ut ifra Nor Cargo sin fraktkalkulator, så finner jeg ut at det koster ca 570,- når jeg beregner ut ifra en vekt av 40 kg. Er litt usikker på vekten. Til dem kan man jo eventuelt frakte det på en palle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg tippe, så tipper jeg at du bør regne nesten 25kg per felg med dekk...

Frode, regner med det er 1:55 du har kjørt, og ikke 1:45! ;) ... men nå skal jeg slutte å surre bort tråden din.

EDIT: Der hadde Frode svart på vekta, ja. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere bilder her: http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... php&page=4

Og her: http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... php&page=3

Klikk på bildene for å se de i en større versjon. Bildet som viser den dårlige klarlakken er av den felgen som er værst. Det ser verre ut på bildet enn det er i virkeligheten.

Skal ringe rundt og sjekke litt priser i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett disse felgene på compacten til Frode, og synes de er pene. Er vel 1-2 år siden jeg så den, men da var det ikke noen synlige skader som jeg la merke til ihvertfall. Det kan jo alltids tenkes at de har blitt verre, men selv mine slitne Azev-felger så bra ut på noen meters avstand - og de var godt slitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...