Gå til innhold

M3 replica felger ønskes kjøpt!


Lien
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er heller ikke felgene som de selger på GS.

Disse har en finere lakkfinish, og er svartlakkerte inni, noe som gir et helt spesielt skinn i forskjellig lys. De som selges på GS synes jeg ser kjipe ut i forhold....

Jeg har fått bud på kr 4800,- nå. Noen høyere?

Slik ser de forresten ut på E36:

Klubbtreff_Rudskogen_002.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, det var kanskje et skambud det jeg kom med da.. sorry.. Er likevell veldig interessert da 8)

Kan du noe i innbytte da? Jeg betaler mellomlegget.. :D Har et sett med 16" felger, og nesten helt nye 215/40-16 dekk på.. 2 av felgene er kantkjørte, men ellers veldig pene felger!

Kan legge ut bilder av de i morgen hvis du er interessert.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, det var kanskje et skambud det jeg kom med da.. sorry.. Er likevell veldig interessert da 8)

Kan du noe i innbytte da? Jeg betaler mellomlegget.. :D Har et sett med 16" felger, og nesten helt nye 215/40-16 dekk på.. 2 av felgene er kantkjørte, men ellers veldig pene felger!

Kan legge ut bilder av de i morgen hvis du er interessert.. ?

Trenger ikke unnskylde deg for budet. Jeg hadde jo ikke foklart noe rundt felgenes opprinnelse, så det går greit. Beklager at jeg svarer så tregt, har vært litt opptatt de siste dagene...

Legg gjerne ut bilder av felgene dine.

Hva vil du ha i innbytte for dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekkene er av typen Champiro HPZ 215/40 ZR16, og kostet rundt 1000kr stk. nye.. De er ikke mer enn et par måneder gamle og nesten ikke kjørt med.. + disse felgene.. Jeg kunne tenkt meg at du ga meg et bud på dem jeg.. Så veit jeg hvor mye du er villig til å gå ut med..

Hele kjøpet avhenger av prisen for jeg har litt dårlig økonomi for tiden.. hehe.. Bare gi meg en pris du, så skal jeg vurdere det :lol:

PICT0009.JPG

PICT0010.JPG

Der ser du hvor jeg har kantkjørt.. Dette er det verste felgen.. Den andre er ikke så ille..

PS! Jeg brukte blitz på det nederste bildet.. Det er derfor det ser blankere ut enn det andre..

Edit: La inn bilde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig lovet meg selv at jeg skulle begrense hjulmengden i garasjen litt (har 18 hjul nå).

Er felgene dine helt runde?

Jeg har ikke lyst på felger med bulk eller kast i. Ikke for å være ekkel med deg, men jeg blir litt skeptisk når de er kantkjørte.

Det er utrolig vanskelig å prisvurdere noe slikt. Sist gang jeg kjøpte brukte felger sjekket jeg dem i en avbalanseringsmaskin for kast før jeg gav bud. Jeg prøvde felgene til 3 forskjellige personer før jeg endte opp med et sett BBS RX (til). Det sier litt om hvor "kresen" jeg er på slikt.

Jeg ønsker ikke å støte noen med å gi et bud, derfor liker jeg best at de som skal bli kvitt noe sier selv hva de mener det er verdt. Hvis jeg skal ta disse i bytte, må det bli for å bruke dem med "R-dekk" på bane, og da er det ektremt viktig at de er helt runde. Hvordan de ser ut i lakken på utsiden betyr mindre...

Håper du forstår meg Lien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testet de i noen avbalanseringsmaskin, men det er ingen vibrasjoner opp mot 110 km/t i hvertfall.. Det er ikke noen bulker i dem.. Når det gjelder hva slags felger og slik det er så veit jeg ikke siden de fulgte med på bilen da jeg kjøpte dem.. Derfor blir det vanskelig for meg å prisvurdere dem selv.. hehe.. Men jeg syntes i hvertfall dekkene alene er verdt 2000 kr, og felgene er sikkert verdt rundt 2500 - 3000 kr de og? *har egentlig ikke peiling*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testet de i noen avbalanseringsmaskin, men det er ingen vibrasjoner opp mot 110 km/t i hvertfall.. Det er ikke noen bulker i dem.. Når det gjelder hva slags felger og slik det er så veit jeg ikke siden de fulgte med på bilen da jeg kjøpte dem.. Derfor blir det vanskelig for meg å prisvurdere dem selv.. hehe.. Men jeg syntes i hvertfall dekkene alene er verdt 2000 kr, og felgene er sikkert verdt rundt 2500 - 3000 kr de og? *har egentlig ikke peiling*

Forslag:

Sett dem til salgs her, og se hva slags respons du får.

Det er nok et problem at de er kantkjørte. Da minsker kundemassen betydelig. Problemet for meg er at jeg aldeles ikke trenger dem. Jeg kunne alltids fått bruk for felgene, men dekkene har jeg overhodet ikke bruk for, og derfor er de nok ikke så mye verdt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...