Gunnar Posted August 23, 2004 Share Posted August 23, 2004 Faktisk ikke det verste jeg har sett! Pent utført photoshopping ihvertfall! Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M power Posted August 24, 2004 Share Posted August 24, 2004 Æsjj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik E30 Einum Posted August 24, 2004 Share Posted August 24, 2004 Tøff syntes jeg! Bra Photoshoping også! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WebGeek Posted August 24, 2004 Share Posted August 24, 2004 Fett... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteffenM2 Posted December 30, 2004 Share Posted December 30, 2004 lekker send inn det bilde til både porsche og bmw og spør om de vil samarbeide påen sånn bil med noe versting turbo og litt snaks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted December 30, 2004 Share Posted December 30, 2004 Fronten blei for heavy og firkantete for Porsche bakenden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 Blei litt corny ja... Porsche har litt mer runde linjer enn BMW´n, da blir de litt i konflikt med hverandre synes jeg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts