ztig Skrevet August 24, 2004 Share Skrevet August 24, 2004 Jeg har kjøpt min første BMW for 1,5 mnd. siden. Var innom merkeforhandleren og kjøpte nye vindusviskere til min 520, 1997 mod. Fikk hakeslepp da jeg måtte betale 530 kr for et sett!! Hvor handler dere deler, kan noe bestilles via nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 24, 2004 Share Skrevet August 24, 2004 Kjøper da ikke vindusviskere hos bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet August 24, 2004 Share Skrevet August 24, 2004 Ikke hos Biltema heller Forsøk heller en bil rekvesita butikk eller bensinstasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 24, 2004 Share Skrevet August 24, 2004 Jeg har kjøpt min første BMW for 1,5 mnd. siden.Var innom merkeforhandleren og kjøpte nye vindusviskere til min 520, 1997 mod. Fikk hakeslepp da jeg måtte betale 530 kr for et sett!! Hvor handler dere deler, kan noe bestilles via nettet? Ta vare på de gamle viskerne. Bytt bare gummi på de. Koster 160 kr tilsammen. Funker glitrende! Etter noen skift på du bytte hele viskern da metallet mister "spennet" sitt over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 24, 2004 Share Skrevet August 24, 2004 Bensinstasjoner er vel ganske dyre? Jeg kjøpte mine hos Bavaria, men det kosta noen lapper der også. Prøv hos Mekonomen, BilXtra, Torshov eller lignende. Fører ofte kvalitetsvarer til rimelig pris. Trenger forresten nye selv også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 24, 2004 Share Skrevet August 24, 2004 Greiere å kjøpe alt slikt på torshov ja. Er endel billigere enn bensinstasjonene. Gjelder vasketing og sånt og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 24, 2004 Share Skrevet August 24, 2004 Kjøpte nye viskere hos Esso, og di var kjempebra!! betalte vel ca 200 kr Kan oxo prøve bilrekvisita/biltema, helt ok viskere der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet August 24, 2004 Share Skrevet August 24, 2004 Var å kjøpte vindusviskere til min bil forrige uke. for å unngå de voldsomme prisene var jeg å kjøpte på AIS I sandnes. 620 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 24, 2004 Share Skrevet August 24, 2004 620,- er jo ikke akkurat billig da... Prøvd Mekonomen (tidl. Åsensenteret)? Vil tro de er billigere på det der... De forhandler Bosch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet August 24, 2004 Share Skrevet August 24, 2004 Noen som vet hvor lange vindusviskerene er på E30? (Har feil viskere nå, så det er ingen vits å måle...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet August 24, 2004 Share Skrevet August 24, 2004 Noen som vet hvor lange vindusviskerene er på E30? (Har feil viskere nå, så det er ingen vits å måle...) nope, men de skulle vel ha en bok på bensinstasjon osv hvor det står? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 24, 2004 Share Skrevet August 24, 2004 De skal ha oversikter steder de selger slikt ja, og sikkert i instruksjonsboka. Kan forresten være du finner dimensjoner på biltema.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bender Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Bytter bare en jeg! MONO! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 kjøpte på europris til 29,90,- hoho fiasko! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 AIS i Sandnes? rett rundt hjørnet her det og de gutta visste tydligvis hva de skulle ha for ett sett vindusviskere til bilen min ! 19 kroner billigere der enn Bavaria! Ren skjær forbannelse så kjørte jeg til Bavaria og handlet!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå