///M power Skrevet August 24, 2004 Share Skrevet August 24, 2004 Leste på internett at det finnes en demo spill fra GT4 der det finnes BMW 1serie som vi kan kjøre på nurburgring er det sant. Vel det sto i engelsk på siden og jeg er ikke noe særlig flink i Engelsk heller da.Og vi kan få kjøpt den fra Autozentrum. Linken http://forum.rscnet.org/article.php?a=68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet August 24, 2004 Forfatter Share Skrevet August 24, 2004 Får jeg kjøpt den fra Autozentrum? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Kjøpt? Det står at det finnes en promo som gis bort hos visse forhandlere rundt i Europa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Vel, både Nordschleife og 1-serien vil jo være med på fullversjonen som jeg skal kjøpe når den kommer. I mellomtiden får jeg heller prøve å gjøre ferdig GT4 Prolouge. Har nesten ikke spilt PS2 etter jeg kjøpte det. PS2 er fin vinteraktivitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Prologuen er grei den, bare synd den fortsatter inneholder den ubeskrivelig tragiske ai'en. Kjøre mot noen som ikke bare kjører elendig, men også jukser er mindre moro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Prologuen er grei den, bare synd den fortsatter inneholder den ubeskrivelig tragiske ai'en. Kjøre mot noen som ikke bare kjører elendig, men også jukser er mindre moro. Har spilt litt Prolouge, men kan ikke huske å ha sett noen som jukser. Kan du forklare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Samme som i GT3, men det varierer litt. Aldri slått deg hvor sinnsvakt lett det kan være å ta igjen de andre selv om du kjører av veien? Eller om du har en veldig overlegen bil så hender det at du ikke drar i fra. Prøv og å stå stille en runde og se hva rundetidene til motstanderne blir. Kjør så selv og se hva som skjer. Studerte en replay i gt3 hvor jeg hadde over 50km høyere fart på en langside, men jeg dro ikke i fra... MEN, hørt rykter om at ai'en i prologen ikke er den som kommer i den ferdige versjonen. Får håpe på det, irriterende at de smeller i meg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 AI'en vet jeg ikke er på topp, men hva mente du med juks? At det er "juks" når en svakere bil holder følge med en sterkere bil, eller at de tok snarveier e.l.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Ja, at den følger deg. Så fort den er ute av bildet ditt så tilpasser den seg tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 OK! Da skjønner jeg hva du mente med "juks". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Morsomte i gt3 var jo time attack. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet August 25, 2004 Forfatter Share Skrevet August 25, 2004 Jeg ble jo ferdig med proluge 2 dager etter jeg kjøpte den. Er det noen som har vunnet M5 concept? Dere må vinne ca 10-15 Gull i license greia for å få M5. Råå bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Hmmm. Jeg har da flere gull enn det uten å ha fått noen m5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 25, 2004 Share Skrevet August 25, 2004 Ah, 1 bonus bil hvis du har gull i alle innenfor en farge. Det har jeg jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet August 26, 2004 Forfatter Share Skrevet August 26, 2004 Ah, 1 bonus bil hvis du har gull i alle innenfor en farge. Det har jeg jo ikke. Kan hende det har jeg ikke følgt med på. Jeg ble ferdig med spillen så begynte jeg å ta alle gull i licens. Etter et stund så ser jeg at det er en M5 som står og venter på mg i spillen Har du vunnet den nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå