Gå til innhold

E46 M3 Replica felger selges


Gaute
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Beklager at jeg er så treg.

Frode har helt rett. Det er ikke dekk på dem.

Jeg har aldri kjørt hverken på bane eller autoslalom med disse felgene. Har hatt 3 runder familiekjøring på Rudskogen. Det er det hele. Jeg sliter heller ikke dekkene så mye på utsiden, siden jeg har K-Mac justerbare camberplater på bilen.

Jeg har liggende en del dekk også, dersom det er absolutt nødvendig å ha med dekk. Men jeg kan jo nevne at et sett med rimelige 225/40-18 dekk kan kjøpes NYE for under 3000,- hvis man sjekker litt rundt. Skal man derimot ha f.eks. Dunlop som jeg kjører med, så snakker vi fort om 5000,- til 6000,- for et sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg må le litt da.....

Det er riktig at GS/OS selger lignende felger til en billig penge. Det har vi også diskutert tidligere. Hvis man skal sammenligne prisen jeg har satt på felgene nå (5000,-) med prisen på GS/OS sine felger vil man ha 6000,- tilgode å kjøpe dekk for (11000-5000).

Og sist jeg sjekket, så var det ikke ca 11000,-, men 10500,- PLUSS MOMS! som da tilsvarer kr.13020,-. Med BMWCCN medlemsrabatt blir dette i overkant av 11.700,- Men dette er med Kumho sommerdekk, som man kan få kjøpt "bittelitt" billigere enn Dunlop Sport Winter.

Ref: http://www.osbildeler.no/Felgbrosjyre.pdf

Jeg synes kanskje det kan være greit om de som overhodet ikke har greie på dette spør faren sin før de poster noe tydelig negativt i kjøp/salg tråder. Det gjør meg ingenting å forklare hva som helst hvor mange ganger som helst, hvis hensikten med å stille spørsmål er kunnskaps- eller kjøps-relatert, men det er ikke grunnen til at jeg skriver dette nå...

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det litt feil å ta dette her, men dette er eksempel på hvorfor det kan være dumt å ha muligheter til kommentarer/spørsmål direkte i salgstråder. Jeg kan selvfølgelig enkelt sperre muligheten for å svare på annonser i "Kjøp & salg", men det er jo samtidig ganske greit å kunne spørre enkelt og uforpliktende slik man kan i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for at man skal kunne spørre enkelt og uforpliktende, slik det er i dag. Det må bli opp til forumbrukerne å ta ansvar for hva de skriver selv.

Men alle har jo et ansvar for å tenke seg litt om før man skriver noe som helst på internett.

Det hører med til et salg at man skal forklare eventuelle kjøpere om "varen" man selger. Det er jo bare hyggelig!

Men det er ikke så hyggelig å bli uglesett av noen som bare skriver for å skrive, tydelig uten å ha innsikt i hva de skriver om. Heldigvis er det også opp til en eventuell kjøper å vurdere varenes omtale før man kjøper, og i mitt tilfelle regner jeg ikke det som et problem. En som heller ville kjøpt Kumho sommerdekk enn Dunlop Sport vinterdekk kommer allikevel aldri til å være en potensiell kjøper. Den som evt. kjøper dette settet av meg er nok en person som vet hva det dreier seg om, både prismessig og kvalitetsmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der, Gaute. Fikk bare litt T4E-følelse. Der er det jo helt umulig å selge noe som helst. Bare drittkasting i alle salgstrådene. Helt tragisk. ;-)

Direkte drittkasting fjerner jeg lett her, men det er litt verre å fjerne info om nypriser og slikt. Det *kan* jo være relevant.

Men jeg tror egentlig ikke jeg trenger å "forklare" dette eller noe annet for deg, så vi får heller la det ligge og håpe at noen snart handler disse felgene dine. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...