Gunnar Skrevet August 26, 2004 Share Skrevet August 26, 2004 Awee, hipphipp osv. Nå har vi passert godt og vel 10.000 innlegg her inne! På tide med litt og - Hoi! Det er jo en fyr inni kaka. Det hadde jeg ikke sett før nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 26, 2004 Share Skrevet August 26, 2004 *åpner en ny cola* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet August 26, 2004 Share Skrevet August 26, 2004 Hahaha har du blitt kanibal også nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet August 26, 2004 Share Skrevet August 26, 2004 Men er jo flotters at det er aktivitet her da. Brukte bilforumet.net mest før, men nå holder jeg meg mest her. Er for mange innlegg på bilforumet og alt for mange idioter til at jeg orker å følle med der lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 26, 2004 Forfatter Share Skrevet August 26, 2004 *Feirer med et glass iskaldt vann* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 26, 2004 Share Skrevet August 26, 2004 Ikke ta helt av'a. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 26, 2004 Forfatter Share Skrevet August 26, 2004 Men er jo flotters at det er aktivitet her da.Brukte bilforumet.net mest før, men nå holder jeg meg mest her. Er for mange innlegg på bilforumet og alt for mange idioter til at jeg orker å følle med der lenger. Ja, bilforumet orker jeg ikke å følge med på. Og nå har det jo tatt seg veldig opp her inne. Flere og flere folk med peiling siger til, og innleggene blir mer og mer seriøse, så det er jo moro. Får håpe nivået øker ytterligere fremover, så har vi snart noe meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet August 27, 2004 Share Skrevet August 27, 2004 Tar meg en røyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 27, 2004 Share Skrevet August 27, 2004 Gratulerer Gunnar! Feirer med en slurk Cola Light og en pris General snus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet August 27, 2004 Share Skrevet August 27, 2004 Var nettopp på polet så skal feire for det i kveld! Håper det kommer mere folk med nyttige tips fremmover. Forumet har i allefall hjulpet og lært meg mye hittil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 27, 2004 Forfatter Share Skrevet August 27, 2004 Nærmer seg vel pilsetid her i huset også. Tror jeg MÅ drikke for å overleve en stappa full kåk... Dessuten er det vel godfest også i kveld, så jeg har vel ikke noe valg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 27, 2004 Share Skrevet August 27, 2004 tragisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 27, 2004 Forfatter Share Skrevet August 27, 2004 Hehe. Det synes du nok. Er god gang nå gitt. Men måtte ha meg litt rolig-tid foran PCen nå, så nå erre Paul_Oakenfold-Essential_Mix_Live_From_Cream_Amnesia-DAB-08-08-2004-1REAL på full fyring på anlegget, og en halvliter Becks ved siden av tastaturet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 27, 2004 Share Skrevet August 27, 2004 *skrur av telefonen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet August 27, 2004 Share Skrevet August 27, 2004 Hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå