cmn Skrevet August 28, 2004 Share Skrevet August 28, 2004 Jeg kommer ikke inn på galleriet og får heller ikke sendt PM... Er det bare PC'n jeg bruker som er skyld i dette, eller det noe med forumet?... Når jeg prøver å gå inn på galleriet står dette: Warning: main(./modules//.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/bmwguiden/www/modules.php on line 55 Warning: main(): Failed opening './modules//.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/bmwguiden/www/modules.php on line 55 Dersom jeg prøver å sende PM står dette: Parse error: parse error, unexpected '=' in /home/bmwguiden/www/privmsg.php on line 507 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 28, 2004 Share Skrevet August 28, 2004 Jeg oppgraderte nettopp forumet, så hvis du var inne mens jeg holdt på er det nok derfor. Eller har du hatt problemer med det lenge? Prøv å logg ut og logg inn på ny igjen og se om det hjelper. Er ferdig med oppdateringene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 28, 2004 Share Skrevet August 28, 2004 Øh, glem det. Det funker ikke her heller. Faen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 28, 2004 Share Skrevet August 28, 2004 Nå er PMen oppe igjen (manglet en $ et sted), men galleriet ser det litt verre ut med. Er noe nye sikkerhetsgreier i den nye versjonen av forumet som fucker opp med galleriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 28, 2004 Share Skrevet August 28, 2004 Nå er galleriet også oppe igjen - også det i ny versjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet August 28, 2004 Forfatter Share Skrevet August 28, 2004 Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet August 28, 2004 Forfatter Share Skrevet August 28, 2004 Hva er forresten endret?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 28, 2004 Share Skrevet August 28, 2004 Vel, oppgraderingene var kun av sikkerhetsmessige årsaker, så endringene er ikke så store. Forumet er akkurat som før rent funksjons- og utseendemessig, men galleriet har nok noen synlige endringer. Store greiene er det uansett ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 29, 2004 Share Skrevet August 29, 2004 Vel, oppgraderingene var kun av sikkerhetsmessige årsaker, så endringene er ikke så store. Forumet er akkurat som før rent funksjons- og utseendemessig, men galleriet har nok noen synlige endringer. Store greiene er det uansett ikke. Vil det si at med disse endringene så vil jeg som moderator også ha rettigheter til å legge til nye brukere i galleriet? EDIT: Så ikke slik ut nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå