Gå til innhold

BMW med konkurrent til Audi LeMans?

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Autobild spekulerer nå i om BMW planlegger en konkurrent til Audi LeMans. Det påstås også at dette er det første designet etter at Bangle havnet over på en mer administrativ rolle i BMW.

55714_G.jpg

55715_G.jpg

Blanding av Audi TT og Audi LeMans, men tøff ser den nå ihvertfall ut, bortsett fra at jeg ikke liker dekselet over bakhjulene på bilde nr. 2.

Om det virkelig er en ekte skisse fra BMW, og om den i det hele tatt kommer til å brukes, er nok meget uvisst, men stilig var den da i det minste. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå ser det ikke ut for at nyhetspostingen fungerer lenger (slik at det kommer på forsiden), etter oppgraderingen. Det er nok som følge av at nyhetsfunksjonen ikke er noe som tilhører forumet, slik at endringene i forumet ikke tar hensyn til eventuelle problemer mot nyhetsfunksjonen. Får se på det senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå ser det ikke ut for at nyhetspostingen fungerer lenger (slik at det kommer på forsiden), etter oppgraderingen. Det er nok som følge av at nyhetsfunksjonen ikke er noe som tilhører forumet, slik at endringene i forumet ikke tar hensyn til eventuelle problemer mot nyhetsfunksjonen. Får se på det senere!

Da var det i orden igjen! En liten kodesnutt fra nyhetsmoden jeg hadde oversett da jeg oppgraderte forumet, slik at jeg overskrev den. All good nå igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...