Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Lånke på lørdag var det flere som filmet, både i og utenfor bilene. Noen av de som filmet er rimelig proffe og har tenkt å legge ut filmer på nettet, og avhengig av mengde god film så vurderer de visstnok DVD også!

De vil gjerne komme i kontakt med andre som filmet på Lånke lørdag for å få mer råmateriale. Jeg videreformidler kontaktinformasjon til disse filmfolka.

Send meg en mail på trondelag@bmwccn.no.

Sekretær BMW CCN, Trøndelag

Skrevet

Jeg fikk desverre ikke tid til å komme på Lånke :cry: Var det bra oppmøte? Noen spessielle biler? Hørte at Flack muligens skulle ta seg en tur med turbomaskina si. Var han der?

Gi meg/oss ett referat da Einum eller andre hvis du/dere var der :)

Skrevet

Tror det er mange som laster ned denne filmen nå. Den har jo akkurat blitt lagt ut på nett (bl.a bilforumet) Det kan vell være årsaken til at det går litt tregt.....

Skrevet

HEHE :) La akkurat merke til at det fosser bensin ut av påfyllinglokket til Hersker Hans sin bil....

Men erlig talt. Disse gutta har ordnet en hel del artige lavbudsjett bilfilmer. De har jo bra med peiling på slikt synes jeg.....

Skrevet
HEHE :) La akkurat merke til at det fosser bensin ut av påfyllinglokket til Hersker Hans sin bil....

Det var cord fra høyre bakhjul som gjorde at slangen fra påfyllingslokket og ned i tanken fikk en lekkasje. Han ble selvsagt vinket av banen da dette ble observert av flaggvaktene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...