cmn Skrevet August 30, 2004 Share Skrevet August 30, 2004 Må bare få det ut: Det her har akkurat blitt en SVÆRT dårlig dag for å si det mildt! Klarte å ta livet av Riegerfronten i stad... =( Det var ei diger grop i veien midt i et kryss som jeg ikke hadde mulighet til å unngå pga. trafikk i mot. Der tok selvsagt fronten nedi bakken... "DTM-leppa" ble liggende igjen, og fronten sprakk i det ene hjørnet... SURT!... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 30, 2004 Share Skrevet August 30, 2004 Må ikke ha så lav bil vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet August 30, 2004 Forfatter Share Skrevet August 30, 2004 Den er jo bare senket 40/40 da... Glad jeg ikke senket 60/40! Men det ser ikke så ille ut som det virket først. Klarer nok å fikse det med sparkel selv. Bare en liten sprekk (ca 3cm). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 30, 2004 Share Skrevet August 30, 2004 Men fangeren foran er jo superlav.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 30, 2004 Share Skrevet August 30, 2004 På det bildet til cmn står bilen på grasset da, kan sikkert legge til en fire cm eller noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet August 31, 2004 Forfatter Share Skrevet August 31, 2004 Hehe... Må nesten ta noen nye bilder snart. Både pga skaden og nye felger. Legger ut bilder da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet August 31, 2004 Forfatter Share Skrevet August 31, 2004 Stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet September 1, 2004 Forfatter Share Skrevet September 1, 2004 F****************************n! Enda værre dag enn for 2 dager sia!... Ødela fronten enda mer.... Skulle kjøre bilen på plass hos en kamerat, og kjørte på gresset. Der lå det av an eller annen grunn en liten lecastein i kanten som jeg ikke så, og SELVSAGT måtte kjøre på... Er det mulig?! Bare 3 dager før BMW-treffet og greier.... Huff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet September 1, 2004 Forfatter Share Skrevet September 1, 2004 Her er noen bilder av skadene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 1, 2004 Share Skrevet September 1, 2004 Auda... Men ser vel ut som det skal gå å fikse med litt glassfiber, sparkel, sandpapir og lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 1, 2004 Share Skrevet September 1, 2004 Det ser som regel verre ut enn det er med slike skader. Glassfiber, sparkel og lakk er det som skal til ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet September 1, 2004 Forfatter Share Skrevet September 1, 2004 Har en kamerat som lakkerer i hvertfall. Skal høre om han kan fikse skaden også, og ikke bare lakkere. Jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal fikse det selv, så jeg tar ikke sjansen. Passa liksom så dårlig med bmw-treffet og greier (, og lommeboka).... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 2, 2004 Share Skrevet September 2, 2004 Det der så ikke bra ut Cato! Veiene i disktriktet her er ikke de beste for senka biler. Å med BMW treffet til helga så skjønner jeg detta var forjævli. Skulle kjøre bilen på plass hos en kamerat, og kjørte på gresset. Der lå det av an eller annen grunn en liten lecastein i kanten som jeg ikke så, og SELVSAGT måtte kjøre på... Det stedet hørtes kjent ut ja oddis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå