cmn Skrevet August 31, 2004 Share Skrevet August 31, 2004 Lurer bare på om det er mange her som skal dit.? Og hvor reiser alle fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet August 31, 2004 Forfatter Share Skrevet August 31, 2004 Sjekk overskrifta I Hedmark. Edit: 3 mil sør for Elverum hvis det sier deg noe... 6-7 mil nord(?) for Kongsvinger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet August 31, 2004 Forfatter Share Skrevet August 31, 2004 Hehe... Er ikke alltid jeg får med meg alt selv Så... Kommer du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 1, 2004 Share Skrevet September 1, 2004 Vet ikke helt jeg. Kanskje hvis hagenisse er lysten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 1, 2004 Share Skrevet September 1, 2004 Gunnar, du er stor gutt nå, du trenger ikke ha med meg hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet September 1, 2004 Share Skrevet September 1, 2004 Jeg og naboen dukker nok opp så sant formen holder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 1, 2004 Share Skrevet September 1, 2004 Gunnar, du er stor gutt nå, du trenger ikke ha med meg hele tiden! Joda, du er jo inngangsbilletten til søstrene dine. Neida, men jeg gidder ikke gå rundt og labbe alene der oppe i gokk. Og egentlig har jeg ikke så veldig stor interesse av det. Grombil og Gatebil om hhv. en og to uker frister ærlig talt mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 1, 2004 Share Skrevet September 1, 2004 Joda, du er jo inngangsbilletten til søstrene dine. You wish Neida, men jeg gidder ikke gå rundt og labbe alene der oppe i gokk. Og egentlig har jeg ikke så veldig stor interesse av det. Grombil og Gatebil om hhv. en og to uker frister ærlig talt mer... Sant det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet September 2, 2004 Share Skrevet September 2, 2004 Jeg skal hvertfall dit. Banekjøring er hovedhobby for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet September 2, 2004 Share Skrevet September 2, 2004 Jeg stiller også! Kjører sammen med "Hordalandsmafiaen" på fredag formiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 2, 2004 Share Skrevet September 2, 2004 Hadde jeg hatt bil jeg fikk/kunne stille med hadde det vært noe annet! Nå blir det mer å kjøre 4 timer hver vei for å se på at andre kjører... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 2, 2004 Share Skrevet September 2, 2004 Selg chrysleren og kjøp bmw fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 2, 2004 Share Skrevet September 2, 2004 Du får kjøpe den du da. Står jo for salg allerede, så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet September 2, 2004 Forfatter Share Skrevet September 2, 2004 Er det forresten noen som vet om det skjer noe der på fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 2, 2004 Share Skrevet September 2, 2004 Treffet starter lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå