Gunnar Skrevet September 6, 2004 Share Skrevet September 6, 2004 Dragrace på Gardermoen til helga. Årets siste dag på stripa for mange, så de fleste grombilene gir nok det de har. Mer info: http://www.righton.no/index2.htm -> Arrangementer Det kan se ut for at hagenisse og jeg stiller (som tilskuere) på lørdagen. Noen andre som har tenkt seg dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 6, 2004 Share Skrevet September 6, 2004 Trodde vi skulle lage dragbil ut av neonen jeg? Dette var skuffende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 6, 2004 Forfatter Share Skrevet September 6, 2004 Den er snart ferdig, men rekker det ikke til helga. Snekra litt mer i går da. Ser slik ut nå: Det nærmer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 7, 2004 Share Skrevet September 7, 2004 Nått bæd! Kan bli gøyalt dette. Ser du har fått nye dekk, måtte du ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet September 7, 2004 Share Skrevet September 7, 2004 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 7, 2004 Forfatter Share Skrevet September 7, 2004 hagenisse, kosta litt. Heftig dim vett. Men politiet liker de ikke. Den går godt også, har ihvertfall kjørt 10ere, vet ikke om den har vært lenger nede enda. Raskeste Neonen jeg vet om har kjørt 8.26 @ 287km/t på quartermilen, det er helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet September 8, 2004 Share Skrevet September 8, 2004 Dere har planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 11, 2004 Share Skrevet September 11, 2004 Den VS m5'en går noe helt vilt. Ellers er det vel ikke så mye å si. Bortsett fra tidenes mest irriterende unge. Så hvis du leser dette raymond... herregud STFU!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå