Naitsirk Skrevet September 10, 2004 Share Skrevet September 10, 2004 Jeg lurer på om det er mulig å sette inn E30 seter i en E36? vet at alt går ant, med litt ombygging av fester... Men går setene "om hverandre"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 10, 2004 Share Skrevet September 10, 2004 Tenker du kun forseter, eller baksetene også? Baksetene går aldri om hverandre, og jeg har mine tvil til at festene på forsetene er like (men vet ikke sikkert). Uansett er det som regel ikke så veldig mye arbeid å bygge om festene på fremstolene i biler. De er vanligvis rimelig enkelt festet, slik at det egentlig bare er å skaffe noe kraftig materiale som du kan borre nye hull i for å forlenge festene sideveis (og eventuelt forover/bakover). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet September 10, 2004 Forfatter Share Skrevet September 10, 2004 tenke nok på forsetene. ja, hr å funnet ut at d skal være rimelig lett å ordne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå