Gå til innhold

Alpine cd-spiller


sn|per
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå tenkt til å selge min Alpine cd-spiller. Det er en Alpine CDA-9812RR. (mer info: http://www.ece.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=8875)

Spilleren har desverre ikke fjernkontroll (spiller som satt i en bil jeg kjøpte) Spilleren mangler også iso-kobling. (fås kjøpt for 70 kr) Er litt usikker på om kjøleviften fungerer, siden spilleren blir litt varm etter 4-5 timers "hard-spilling". spilleren blir bare varm, den slår seg ikke av e.l. men dette er kanskje normalt? Har ikke peiling på hvor mye jeg skal ta igjen for den. Ser den koster 4995 de fleste steder. Så bare kom med bud hvis dere er intresert. Spilleren selges pga. at jeg skal selge bilen og jeg har lite bruk for denne spilleren i arbeidsbilen jeg kommer til å bruke fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt at spilleren blir varm ved langkjøring. Bare den ikke blir så varm at det lukter av den, eller at den kutter ut, er det helt normalt.

Tipper 2000,- - 2500,- så lenge den ikke har fjernkontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker på om det går på din spiller, men jeg regner med det. Det går iallefall på min som er litt gamlere.

På min kan jeg altså velge mellom den grønne fargen og den røde. Da holder jeg inn av/på knappen til det kommer opp noe på displayet, så tror jeg at jeg trykker 3 (?). Er usikker på dette men kan sjekke det opp viss du vil. Min passer perfekt synes jeg, mht farger og utseende i kombinasjon med dash etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...