serox Skrevet September 11, 2004 Share Skrevet September 11, 2004 På f.eks 1 serien hvilkene vinduer er lov å ha solfilm på ser så bra ut med litt mørkere vinduer,vet at det ikke er lov på frontruten,men bakruten og side vinduene er det lov? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 11, 2004 Share Skrevet September 11, 2004 Du kan ikke sote rutene på fordørene. Bak der kan du sote, men ikke mørkere enn at du kan se blålys til utrykningskjøretøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 11, 2004 Share Skrevet September 11, 2004 På f.eks 1 serien hvilkene vinduer er lov å ha solfilm på ser så bra ut med litt mørkere vinduer,vet at det ikke er lov på frontruten,men bakruten og side vinduene er det lov? Jeg kjører en E36 Touring. Har sotet alle vinduene untatt frontruten selfølgelig. På vinduene på passasjerdør og sjåførdør så er de sotet 35% og bakrutene er sotet litt mere. Har aldri hatt problemer med det. Har blitt stoppet i teknisk 2 ganger og har vært på biltilsynet på EU kontroll uten at det har skapt noen problemer. Poenget er vell å få utført sotingen/filmen "profft" ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 11, 2004 Share Skrevet September 11, 2004 Har selv 43% på alle siderutene (selvgjort), og har aldri blitt stoppa for det. Men skal ha EU-kontroll innen januar 2004, så vi får se hvordan det går. Er uansett riktig som Erik sier, det er ikke lov på siderutene foran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 11, 2004 Share Skrevet September 11, 2004 Er ikke du litt sent ute da da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 11, 2004 Share Skrevet September 11, 2004 Sent ute med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 11, 2004 Share Skrevet September 11, 2004 Eu-kontrollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 11, 2004 Share Skrevet September 11, 2004 Eh. Moroklumpen. Vel, den ble godkjent i oktober i fjor, så januar 2004 hadde den vært ok for. Men mente jo selvfølgelig januar 2005... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 11, 2004 Share Skrevet September 11, 2004 Hmmm, min skal vel godkjennes til neste år den og. Bah. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 11, 2004 Share Skrevet September 11, 2004 Tror din ligger bedre an enn min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet September 16, 2004 Share Skrevet September 16, 2004 lakksoting? kjenner en som hadde sin Impreza på Toys i Oslo, trur det var dær, å han fikk lakksota alle siderutene, men det koster penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet September 16, 2004 Share Skrevet September 16, 2004 Har selv 43% på alle siderutene (selvgjort), og har aldri blitt stoppa for det. Men skal ha EU-kontroll innen januar 2004, så vi får se hvordan det går.Er uansett riktig som Erik sier, det er ikke lov på siderutene foran... Hva har du brukt for et produkt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 16, 2004 Share Skrevet September 16, 2004 Solfilmen var vel av merket CD Cardic tror jeg (BilXtra). Det blir faktisk helt kurrant hvis man bruker god tid og gjør det riktig... Skulle jeg gjort det på ny skulle jeg fått det enda bedre. Det ble litt for mye skraper av skrapa som følger med, så jeg kommer til å bruke et eller annet mellomlegg mellom filmen og skrapa hvis jeg skal gjøre det igjen. Men nå skal det nevnes at min er ganske enkel å gjøre det på siden den ikke har rammer rundt vinduene i dørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
serox Skrevet September 16, 2004 Forfatter Share Skrevet September 16, 2004 sjekk denne solfilmen:) http://www.solfilm-spesialisten.no/sikkerhet_h%F8y.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet September 16, 2004 Share Skrevet September 16, 2004 Helt rå den sikkerhetsfilmen! men det var dyrt også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå