kyrre Skrevet September 11, 2004 Share Skrevet September 11, 2004 Noen som vet om instruksjonsbok til en 87-modell E30 318i? Mener jeg har sett en link et sted til hvor det kunne nedlastes, men søkefunksjonen på bmwccn forumet stinker, og nå lar det seg heller ikke poste nye meldinger der. Kan også være villig til å gi noen kroner for et eksemplar hvis noen skulle ha noe liggende i en skuff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 11, 2004 Share Skrevet September 11, 2004 BMW kan ikke skaffe til så gamle biler eller? Kjøpte til min e36, kostet en hundrelapp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet September 11, 2004 Forfatter Share Skrevet September 11, 2004 BMW kan ikke skaffe til så gamle biler eller? Kjøpte til min e36, kostet en hundrelapp.. Har ikke hørt med dem. Regnet med at det kunne skaffes uten å sponse BMW med masse kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet September 12, 2004 Share Skrevet September 12, 2004 Jæger sentrum i Bergen skaffer i hvertfall ikke. De har ikke liggende til seg selv en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 13, 2004 Share Skrevet September 13, 2004 Har ikke hørt med dem. Regnet med at det kunne skaffes uten å sponse BMW med masse kroner. En hundrelapp+ er vel ikke masse kroner? Når jeg besøkte BMW-museet i München i 2001 så hadde de flett nye instruksjonsbøker der, t.o.m. for 2002 turbo! Og Mobile Tradition skaffer vel også slikt, E30 har jo kommet med på HTK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2004 Share Skrevet September 13, 2004 Hva med høggere? De tar kanskje ikke vare på slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå